Mokykla

Mokykla

Mokykla

KAS MES?

Įspūdingas, įtraukiantis, užburiantis – toks yra reklamos pasaulis.  Lygiai kaip ir „The Atomic Garden Vilnius“ – ypatinga kūrybinė erdvė, kurioje studentai mokosi dirbdami tarsi tikroje agentūroje – taip, kaip tai darė didieji reklamos srities profesionalai.

Mūsų darbo metodai – aktyvus įsitraukimas, degančios akys ir darbas neskaičiuojant valandų. Tai ir yra vienintelis būdas pasirengti didžiajam gyvenimo šuoliui į reklamos agentūrų pasaulį.

Čia išmoksite kurti, klausyti, dirbti kartu ir nebijoti klysti bandant tūkstančius kartų. Taip pat įsitikinsite, kad nesvarbu, kaip sekėsi iki tol: kiekvienas brief’as – tai naujas iššūkis ir nauja proga pademonstruoti savo galimybes.

Jei sieki pradėti karjerą vienoje įdomiausių profesinių sričių, tavo vieta čia – Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“.

Metodas

KĄ MES DAROME?

Reklamos kūryba, skaitmeninė komunikacija, strategija ir valdymas… Tikrai verta pasirinkti bet kurią reklamos srities profesiją.

Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ viskas prasideda nuo brief’o – kūrybinės užduoties, nuo kurios prasideda ir darbas realiame gyvenime. O jei viskas gerai, darbas baigiasi teigiamu kliento atsakymu. Jei atsakymas neigiamas – ką gi – visai kaip tikrame gyvenime. Būtent toks yra mūsų darbo metodas: padedant rinkos profesionalams išbandyti realius reklamos agentūros darbo procesus.

Šioje mokykloje mokytojų vaidmuo kiek kitoks, nei esame pratę. Čia jie yra lyderiai, klientai, mentoriai, vadovai… Įkvepiantys aukščiausio lygio rinkos profesionalai – kur kas daugiau nei eiliniai mokytojai.

Erdvė

„The Atomic Garden Vilnius“ – ypatinga daugiau kaip 300 kv. m. kūrybinė erdvė pačiame Vilniaus centre.

Mokykloje yra 3 darbui pilnai paruoštos auditorijos, bendroji mokymo erdvė su didele reklamos literatūros biblioteka ir, žinoma, erdvi virtuvė bendriems studentų ir dėstytojų susibūrimams.

Dėstytojai

Aistė Jūrė
Kūrybos vadovė
NEW!

Aistė – tekstų ir idėjų kūrėja, kūrybinėje reklamos agentūroje New! dirbanti nuo pat jos įsikūrimo.

Ne kartą lipusi ant scenos atsiimti tarptautinių ir vietinių apdovanojimų (Epica, PIAF, Adrenalinas, LOGIN, Password) už kūrybiškiausias reklamas, Aistė taip pat atstovavo Lietuvai jaunųjų reklamos kūrėjų konkurse „Young Lions“ Kanuose.

Be tekstų, skirtų reklamai, Aistė eksperimentuoja su mėgstamiausiu literatūriniu žanru – miniatiūromis, kurių keletas vokiečių kalba pasirodė jaunųjų Lietuvos autorių antologijoje. Ji taip pat rašo vienu geriausių pripažintą tinklaraštį apie dizainą vaikams „Ū ilgoji“.

Andrius Bagdzevičius
Rinkodaros projektų vadovas
Švyturys – Utenos alus

Andrius jau aštuonerius metus dirba skirtingose rinkodaros srities pozicijose didžiausioje alaus gamybos įmonėje Lietuvoje. Kelerius metus vadovaudamas „Švyturio“ ir „Raudonų plytų“ prekės ženklams, jis išsiugdė didžiulę meilę alui.

Prikaupęs patirties konkurencingoje ir komplikuotoje alaus gamybos pramonėje, Reklamos mokykloje „TAG Vilnius“ Andrius dalijasi prekės ženklų pozicionavimo, diferncijavimo ir inovacijų srities žiniomis.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Arijus Kirdeikis
E-komercijos skyriaus vadovas
Inspired UM

Arijaus patirtis skaitmeninėje komunikacijoje – beveik 10 metų, sukaupta vadovaujant rinkodaros departamentui UAB „Plius“ Baltijos šalyse ir valdant 7 skirtingus prekių ženklus bei vadovaujant rinkodaros skyriui UAB „Infomedia“. Arijus veda seminarus ir mokymus skaitmeninės komunikacijos ir e-komercijos temomis, skaito pranešimus Best Internet konferencijose.

Arnas Aukštikalnis
Kūrybos vadovas
DDB Vilnius

Savo karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-ųjų Kanų Liūtuose. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo kaip kūrybininkas agentūroje „Gaumina“ ir tęsė kaip meno vadovas agentūroje „Milk“, o dabar dirba „DDB Vilnius“ kūrybos vadovu.

Arno sprendimas apversti savo karjerą aukštyn kojomis 2009-aisiais tikrai pasiteisino, nes dabar jo kolekcijoje – ne tik daugybė „Adrenalino“ apdovanojimų, bet ir tokios didžiulės kampanijos kaip prekės ženklo „Telia“ įvedimas į rinką.

Aurelija Pocienė
Pardavimų ir rinkodaros vadovė
Melt Water

Aurelija – ypač patyrusi prekinių ženklų vadovė, rinkodaros srityje dirbanti jau daugiau nei 12 metų. Beveik šešerius metus ji dirbo viename didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų.

„The Atomic Garden Vilnius“ Prekės ženklo vadovo kurse Aurelija dalijasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie tai, kaip prekybininkams sekasi susidoroti su iššūkiais, kylančiais populiarinant nuosavus prekinius ženklus. Gali būti pasirinkta daugybė skirtingų strategijų, bet juk galiausiai viską sprendžia vartotojai.

Aurimas Kadzevičius
Nepriklausomas meno vadovas

Daugiau nei 15 metų kūrybinės patirties dirabant tokiose agentūrose kaip „Milk“, „McCann“, „Clinic212“. Dizaino ir reklamos apdovanojimai, pelnyti Lietuvos ir pasaulio festivaliuose. 2019 metais gautas asmeninis D&AD pieštukas – kol kas labiausiai nosį riečiantis pasiekimas.

Clare McNally
Brand strategist & copywriter
Lecturer at DMJX Copenhagen
Clare McNally works with a collective of talented creatives building fun, flexible and long-term brand platforms. Clare is also a Guest Lecturer at the Danish School of Media and Journalism (DMJX) in Brand Creation, Art Direction, and Portfolio Presentation. She gives workshops to companies about strategic creativity and has been a guest speaker at a variety of industry events, including the What’s Next conference in Vilnius in 2017, where she spoke about Brand Innovation.
 
Clare was previously Creative Director at Konstellation & Republica in Copenhagen and a copywriter at a variety of international advertising agencies including TBWA Hunt Lascaris Johannesburg and 180 Amsterdam. Her work has won international recognition at the Cannes International Advertising Festival, D&AD, The One Show, Archive, and Shots. She has been a jury member at the Cannes Festival of Creativity (2017), Eurobest (2016) and the Balticbest Awards (2017).
Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Dominykas Žilėnas
Creative director
Ogilvy Vilnius

Dominykas started as a copywriter in 2001 and for the last five years, he has been working as a creative director at Adell Taivas Ogilvy, Lithuania’s largest advertising agency.

Dominykas’ work has won a number of local and regional creative awards. His everyday work includes creating briefs as well as ideas, therefore he has something to say for both, accounts and creatives.

Gabrielius Jucevičius
Kūrybininkas
Ogilvy Vilnius

Prieš pasukdamas į reklamos sritį 2001-aisiais, Gabrielius per 10 metų įvairiose radijo stotyse išbandė save didžėjaus, rytinės laidos vedėjo, muzikos redaktoriau ir programų vadovo pareigose.

Ten praleistas laikas įtikino jį, kad radijas – ypač intymi medija, kupina galimybių, nepasiekiamų televizijoje. Gabrielius, anksčiau buvęs „Not Perfect | Y&R Vilnius“ kūrybos skyriaus dalimi, dabar dirbantis „Adell Taivas Ogilvy“ agentūroje, studentus stengiasi paversti tikrais radijo fanais ir įrodyti, kad „video actually never killed the radio star“.

Gintarė Mačiulienė
Retušuotoja

Gintarė, „The Atomic Garden Vilnius“ studentus mokanti „Photoshop“ įgūdžių, savo karjerą reklamos srityje beveik prieš dešimtmetį pradėjo retušuodama „Ciklopo“ studijoje, vėliau – „Fotelier“, 2014 m. tapo laisvai samdoma retušuotoja.

Įtemptas, darbingas dešimtmetis atnešė daugybę vietinių ir tarptautinių reklamos apdovanojimų Gintarės klientams, o jai pačiai – vietą 2019-2020 m. „Lürzer’s Archive’s 200 Best Digital Artists Worldwide“ sąraše.

Ignas Kozlovas
Kūrybos vadovas
FOLK

Ignas – Vilniaus dailės akademijos absolventas, savo kolekcijoje sukaupęs jau ne vieną reklamos srities apdovanojimą ir ne kartą teisėjavęs Lietuvos bei užsienio reklamos festivaliuose.

Jis dirbo tokiose Lietuvos agentūrose kaip „BBDO“, „TBWA“, „McCann“, „Ogilvy“. Tai jam leido sukaupti nemaža solidžios patirties su tokiais klientais kaip „Tuborg“, „Audi“, „L’Oréal“, „Statoil“, „TeliaSonera“ grupės prekiniais ženklais, „TELE2“, „SEB“.

 

Indrė Baltušė
Įkūrėja, strategė
Imagine

Indrė – patyrusi prekės ženklų ir rinkodaros komunikacijos strategė, dirbanti šioje srityje daugiau nei 14 metų. Po 10 metų patirtis reklamos ir viešųjų ryšių agentūrose ji pastaruosius penkerius metus vadovauja savo ženklodaros ir skaitmeninės komunikacijos agentūroms.

Turėdama plačios prekės ženklų strategijos valdymo ir rinkodaros komunikacijos patirties, mokykloje Indrė dalysis žiniomis apie prekės ženklų identiteto strategiją, jos kūrimą, prekės ženklų valdymą ir plėtrą.

Jokūbas Mulerskas
Grafikos dizaineris
New!

Jokūbas yra dirbęs agentūrose „New!“, „Not Perfect“, o kaip laisvai samdomas dizaineris – ir su „Milk“, „VRS“, įvairiais startuoliais ir verslo subjektais („Tableair“, „Naive“, „Tech Park“, Vilniaus oro uostas).

Jo darbų kolekcijoje – tokie prekiniai ženklai kaip „Ežys“, „SEB“, „Čili“, „Švyturys“, „Utenos alus“, OKT, „Kablys“.

Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ Jokūbas dalijasi savo įgūdžiais dirbant su „Adobe Photoshop“ ir „Illustrator“.

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy Vilnius

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Jonas Trukanas
Režisierius

Jonas studijavo „Film Direction at the University for the Creative Arts in Farnham“ Jungtinėje Karalystėje.

Baigęs mokslus, iki šiol kuria trumpametražius filmus, režisuoja reklamas.

Jonas dukart dalyvavo „Berlinale Talent Campus“ (2013 ir 2017 m.) ir daugybėje kitų tarptautinių jaunųjų talentų mokymų programų („TransAtlantic TalentLab“, „InScript“, „European Genre Forum“). Jo trumpametražiai filmai rodyti daugybėje pasaulio šalių, laimėjo ne vieną apdovanojimą.

Jonathan Howard
Saatchi & Saatchi

Jonathan kelerius metus sėkmingai praleido dirbdamas strategijų planuotojų agentūrose „Saatchi & Saatchi London“ „Abbott Mead Vickers BBDO“.

Šiuo metu jis organizuoja improvizacinius kūrybiškumo mokymus aktoriams, rašytojams, artistams. Taip pat yra dirbęs su buvusiais kaliniais, nepilnamečiais nusikaltėliais, todėl šiek tiek prijaučia maištingam kūrybininkų mąstymui.

Jonathan režisavo pirmąjį improvizuotą interaktyvų televizijos šou „BBC“ televizijoje ir vadovauja „Saatchi & Saatchi Europe“ kūrybinių mokymų komandai.

Jūratė Paulauskienė
Produktų kūrimo skyriaus vadovė
MV Group

Jūratė turi daugiau nei 20 metų patirties įvairiose rinkodaros srityse – tiek kliento, tiek reklamos agentūros pusėje.

Pastaruosius 9 metus dirba MV GROUP bendrovėje, kuri šiuo metu valdo 4 gamyklas: Stumbras, Alita, Anykščių vynas ir Gubernija. Čia Jūratė vadovauja Naujų produktų kūrimo skyriui, kuriame yra atnaujinami, plečiami esami arba kuriami visiškai nauji produktai. Produktų dizainas – visiška Jūratės aistra ir hobis nr. 1. Tai įrodo ir 27 produktų dizaino apdovanojimai, gauti Lietuvos ir užsienio konkursuose.

Jurgis Didžiulis
Meninis aktyvistas

Jurgį sunku apibūdinti tradicinėmis etiketėmis. Sujungdamas savo aistrą muzikai ir socialiniams reiškiniams, jis įrodo, kad atlikėjas gali daugiau daugiau nei tik suteikti pramogą. Jis gali apšviesti, paskatinti ir sukelti pokyčius.

Sujungdamas muzikinį pasirodymą, motyvacinę kalbą, „stand-up“ komediją ir interaktyvią bendrakūrą (angl. – co-creation), jis sukuria išskirtinę dalyvavimo patirtį. Dėl jo novatoriškos mąstysenos, teikiančios svarbą žmogaus galimybėms ir mūsų kolektyvinio sąmoningumo ugdymui, jis grakščiai peržengia žanrus ir formatus. Tai, ką daro Jurgis, – unikalu, natūralu, lankstu; dėl šios veiklos nesuskaičiuojamų galimų interpretacijų ir plataus pritaikymo tai nepaklūsta paprastam apibūdinimui.

Kristupas Sabolius
Filosofas, rašytojas, vertėjas

Kristupas Sabolius, Vilniaus universiteto filosofijos profesorius ir Masačiusetso technologijų instituto afilijuotas tyrėjas (JAV), tyrinėjantis vaizduotės vaidmenį Vakarų mąstyme. Publikavo kelias dešimtis straipsnių, parašė arba sudarė mokslines monografijas: Materija ir vaizduotė. Hibridinė kūryba tarp meno ir mokslo (2018 m.); Proteus and the Radical Imaginary (2016 m.); Įsivaizduojamybė (2013 m.); Įnirtingas miegas. Vaizduotė ir fenomenologija (2012 m.). Dėsto estetikos, šiuolaikinės meno filosofijos, medijų teorijų, ontologijos problemų ir vaizduotės teorijų kursus. Bendradarbiavo kuruojant keletą parodų ir 2018 m. Lietuvos pristatytą Pelkių mokyklos paviljoną XVI Venecijos Architektūros bienalėje (kuratoriai Nomeda ir Gediminas Urbonai). 2006 m. išleido romaną „Bloga knyga“, yra knygos „Žmogus, kuris žinojo viską“ bendraautoris (2014 m.), parašė keletą pjesių, kartu su Ignu Jonynu sukūrė scenarijus kino filmams „Lošėjas“ (2014 m.) ir „Nematoma“ (2019 m.).

Laura Aleksandravičė
Įkūrėja
Influenceriai.lt

Laura Aleksandravičė – specializuotos influencerių marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja. Dirbdama „Adidas“ ir „Reebok“ prekės ženklų marketingo vadove Lietuvai, ji sukūrė apdovanojimus pelniusias influencerių marketingo kampanijas, o dabar dalijasi praktine patirtimi, paremta pasauline praktika su vietiniais ir tarptautiniais prekės ženklais Baltijos šalyse.

„Influenceriai.lt“ – tai specializuota agentūra, kurianti influencerių marketingo strategijas ir įgyvendinanti autentiškas, įtraukiančias ir rezultatyvias kampanijas, kurios leidžia prekės ženklams pasiekti tikslinius vartotojus per platų influencerių tinklą visose Baltijos šalyse.

Mantas Velykis
Kūrybos vadovas
TRUTH. McCann Vilnius

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Marius Lukošius
Kūrybos vadovas
Not Perfect Vilnius

Per beveik 20 metų, praleistų reklamos versle, Mariui teko dirbti beveik su visais didžiausiais Lietuvoje prekiniais ženklais ir laimėti daugybę apdovanojimų vietiniuose bei tarptautiniuose reklamos festivaliuose (įskaitant ir „Kanų liūtus“!).

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Renata Šarkauskaitė
Kūrybos vadovė
TBWA\Vilnius

Renata savo karjerą reklamos srityje pradėjo daugiau nei prieš dešimtmetį ir nuo tada dirbo filmavimo aikštelėse nuo Vilniaus iki Singapūro, laimėjo daugybę apdovanojimų svarbiausiuose Europos reklamos festivaliuose ir bendradarbiaudama su kūrėjais iš viso pasaulio sukūrė ne vieną reklaminę kampaniją.

Renata „The Atomic Garden Vilnius“ dėsto nuo pat mokyklos įkūrimo: iš pradžių TV reklamų kūrimą, o dabar – po nedidelės pertraukos – Copywriting’ą, šiose paskaitose moko studentus kūrybinio rašymo paslapčių.

Rimantas Stanevičius
Kūrybos vadovas
Milk

Rimantui jau yra tekę dirbti su visų įmanomų sričių verslo subjektais: „P&G“, „Philip Morris“, „Ikea“, „Eurosport“, „L’Oreal“. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – Baltijos šalių metų agentūra.

Šiuo metu Rimas ne tik dėsto „The Atomic Garden Vilnius“, bet ir pats studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“.

Rita Šimkutė
Prekės ženklo vadovė
Lietuvos draudimas

Rita kartu su savo komanda kuruoja kelias verslo sritis: prekės ženklą, rinkodaros komunikaciją, tyrimus, klientų patirties valdymą. Kaip ir bet kurioje verslo organizacijoje, šios sritys yra nukreiptos į verslo rezultatų pasiekimą. Rita vadovaujasi požiūriu, kad komunikacija ir prekės ženklas neturi būti tik gražūs – jie, pirmiausia, turi būti įtraukiantys ir efektyvūs. Ir labai gerai, jei jie dar ir gražūs.

Ritos patirtis susijusi tiek su darbu kūrybinėje agentūroje (dirbant su didžiausiais finansų ir telekomunikacijų rinkų dalyviais), tiek ir su darbu kliento pusėje. Vertinga patirtis dirbant kūrybinėje agentūroje suteikė galimybes „Lietuvos draudime“ apimti vis daugiau sričių – pradėti nuo reklamos komunikacijos dviems produktams, toliau praplėsti sritis iki prekės ženklo ir visos komunikacijos valdymo, tyrimų bei klientų patirties.

Salomėja Normantaitė
Direktorė
TOTEM Promo

Salomėjos kelionė nuo PROMO mergaitės iki vienos stipriausių Baltijos šalyse BTL (below the line) reklamos agentūros TOTEM vadovės tęsiasi jau 15 metų. Dirbant ne tik su įvairialype kūrybiška, organizuota komanda, bet ir žinomiausiais Lietuvos bei pasaulio prekės ženklais įgyta patirtis po The Atomic Garden“ vėliava transformuosis į 3 valandų paskaitą apie BTL iššūkius, galimybes ir kartais sudėtingą realybę – susikertančias linijas bei prarajas tarp jų.

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Tomas Karpavičius
Creative director
Ogilvy Vilnius

Since the start of his career in 1998 as a designer, Tomas quickly moved to become an art director in Adell Saatchi&Saatchi in 2001.

He later worked in Not Perfect Y&R, Leo Burnett (now Milk), and after almost a decade returned to Adell Taivas Ogilvy as a senior art director.

There, since 2011, Tomas is the Creative Director and oversees work of 7 creative teams. He enjoys watching this agency go through fantastic growth and recognition as well as brilliant awards performance.

Tomas Kauneckas
Fotografas
Ciklopas

Tomas – vienas profesionaliausių mados ir reklamos fotografų Lietuvoje, fotografijos studijos „Ciklopas“ (vienos didžiausių fotoprodukcijos tiekėjų Baltijos šalyse) įkūrėjas. Taip pat – Lietuvos spaudos fotografų klubo narys, kasmetinio konkurso „Auksinis Kadras“ laureatas ir, žinoma, „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Tomas Ramanauskas
Įkūrėjas / kūrybos vadovas
NEW!

Tomas, reklamos istorijos asas, dalyvavo steigiant jaunimo žurnalą „Pravda“, Vienos minutės filmų festivalį ir daugybę kitų projektų. Jo karjera reklamos versle prasidėti agentūroje „Leo Burnett Vilnius“, vėliau vadovavo „MTV Baltic“ kūrybos skyriui. Šiuo metu Tomas vadovauja kūrybinei agentūrai „New!“, sėkmingai dirbančiai su Lietuvos ir tarptautinėmis kompanijomis.

Vladas Litvinas
Vaizdo montažo režisierius

„Adobe PR & AE“ mokytojas Vladas baigė kino ir televizijos studijas „LCC, University of Arts London“ Jungtinėje Karalystėje.

Dvejus metus jis praleido agentūroje vaizdo montažo režisieriumi.

Nuo 2014-ųjų – laisvai samdomas skirtingų prodiuserinių kompanijų, bendradarbiaujančių su daugybe režisierių.

Vytautas V. Landsbergis
Rašytojas, bardas, režisierius

Vytauto veiklų sąrašą būtų galima tęsti ir tęsti, tad veikiausiai nėra ko stebėtis, kad jis buvo įvertintas ne vienu Lietuvos kultūros apdovanojimu. 2007 metais Baltijos valstybių teatrų festivalyje Panevėžyje V. V. Landsbergis pripažintas geriausiu režisieriumi. Tais pačiais metais jam įteiktas Riterio kryžius „Už nuopelnus Lietuvai“, o 2009 m. kūrėjas tapo LR Vyriausybės kultūros ir meno premijos laureatu.

Praktika agentūroje

Didžioji dalis mūsų studentų, baigusių Reklamos kūrybos kursą, šiuo metu dirba kūrybinėse reklamos agentūrose. Baigę šį kursą, jaunieji kūrybininkai prisistato visoms didžiosioms Lietuvos reklamos agentūroms su tikslu atrasti geriausią vietą praktikai ar net iškart užsiimti stabilią darbo vietą.

Kitų kursų studentai paprastai į „The Atomic Garden Vilnius“ ateina pagilinti savo profesines žinias jau dirbdami agentūroje ar kliento pusėje. Bet kuriuo kitu atveju – nukreipiame siekiančius karjeros galimybių teisinga linkme.

Tarptautinis tinklas

 

„The Atomic Garden“ – tai ne šiaip mokykla, o tarptautinis tinklas, išsidėstęs Europoje ir Pietų Amerikoje: „The Atomic Garden Vilnius“, „The Atomic Garden Madrid“, „The Atomic Garden Lima“, „The Atomic Graden Santo Domingo“ – pamatysite, mes kur kas daugiau nei įprastinė mokykla.