Mokykla

Mokykla

Mokykla

KAS MES?

Įspūdingas, įtraukiantis, užburiantis – toks yra reklamos pasaulis.  Lygiai kaip ir „The Atomic Garden Vilnius“ – ypatinga kūrybinė erdvė, kurioje studentai mokosi dirbdami tarsi tikroje agentūroje – taip, kaip tai darė didieji reklamos srities profesionalai.

Mūsų darbo metodai – aktyvus įsitraukimas, degančios akys ir darbas neskaičiuojant valandų. Tai ir yra vienintelis būdas pasirengti didžiajam gyvenimo šuoliui į reklamos agentūrų pasaulį.

Čia išmoksite kurti, klausyti, dirbti kartu ir nebijoti klysti bandant tūkstančius kartų. Taip pat įsitikinsite, kad nesvarbu, kaip sekėsi iki tol: kiekvienas brief’as – tai naujas iššūkis ir nauja proga pademonstruoti savo galimybes.

Jei sieki pradėti karjerą vienoje įdomiausių profesinių sričių, tavo vieta čia – Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“.

Metodas

KĄ MES DAROME?

Reklamos kūryba, skaitmeninė komunikacija, strategija ir valdymas… Tikrai verta pasirinkti bet kurią reklamos srities profesiją.

Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ viskas prasideda nuo brief’o – kūrybinės užduoties, nuo kurios prasideda ir darbas realiame gyvenime. O jei viskas gerai, darbas baigiasi teigiamu kliento atsakymu. Jei atsakymas neigiamas – ką gi – visai kaip tikrame gyvenime. Būtent toks yra mūsų darbo metodas: padedant rinkos profesionalams išbandyti realius reklamos agentūros darbo procesus.

Šioje mokykloje mokytojų vaidmuo kiek kitoks, nei esame pratę. Čia jie yra lyderiai, klientai, mentoriai, vadovai… Įkvepiantys aukščiausio lygio rinkos profesionalai – kur kas daugiau nei eiliniai mokytojai.

Erdvė

„The Atomic Garden Vilnius“ – ypatinga daugiau kaip 300 kv. m. kūrybinė erdvė pačiame Vilniaus centre.

Mokykloje yra 3 darbui pilnai paruoštos auditorijos, bendroji mokymo erdvė su didele reklamos literatūros biblioteka ir, žinoma, erdvi virtuvė bendriems studentų ir dėstytojų susibūrimams.

Dėstytojai

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Daiva Tonkūnienė
Generalinė direktorė
DDB Vilnius

Reklamos strategijos kurso vadovė Daiva prisijungė prie „DDB Vilnius“ komandos 1998-aisiais ir išgyveno ne vieną agentūros plėtros etapą: nuo nedrąsios pradžios iki tapimo viena didžiausių agentūrų Lietuvoje. Ji dirbo su tokiais prekiniais ženlais kaip „Omnitel“, „Maxima“, „Akropolis“, „TEO“, „Swedbank“ ir kiti.

Jos vadovaujamos kompanijos buvo gausiai apdovanotos tiek Lietuvos, tiek tarptautiniuose reklamos festivaliuose. Taip pat Daiva didžiuojasi ir patirtimi kliento pusėje: šešerius metus ji dirbo „TEO“ privačių klientų rinkodaros departamento vadove.

Rimantas Stanevičius
Kūrybos vadovas
Milk

Rimantui jau yra tekę dirbti su visų įmanomų sričių verslo subjektais: „P&G“, „Philip Morris“, „Ikea“, „Eurosport“, „L’Oreal“. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – Baltijos šalių metų agentūra.

Šiuo metu Rimas ne tik dėsto „The Atomic Garden Vilnius“, bet ir pats studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“.

Arnas Aukštikalnis
Kūrybos vadovas
DDB Vilnius

Savo karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-ųjų Kanų Liūtuose. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo kaip kūrybininkas agentūroje „Gaumina“ ir tęsė kaip meno vadovas agentūroje „Milk“, o dabar dirba „DDB Vilnius“ kūrybos vadovu.

Arno sprendimas apversti savo karjerą aukštyn kojomis 2009-aisiais tikrai pasiteisino, nes dabar jo kolekcijoje – ne tik daugybė „Adrenalino“ apdovanojimų, bet ir tokios didžiulės kampanijos kaip prekės ženklo „Telia“ įvedimas į rinką.

Regis Pranaitis
Meno vadovas
NEW!

Nuo karjeros pradžio 2001-aisiais Regis dirbo grafikos dizaineriu, studijavo „Miami Ad School“ Madride, dirbo „Ogilvy“ agentūroje  Vilniuje, įkūrė fotografijos gamybos namus „Fotelier“,  studiją „GRAD“, šeimos viešbutį „Bookinn B&B“, sukūrė begalę apdovanojimų laimėjusių reklamos sprendimų agentūroms bei jų klientams ir į Lietuvą atvežė… „The Atomic Garden Vilnius“!

Renata Šarkauskaitė
Kūrybos vadovė
TBWA\Vilnius

Renata savo karjerą reklamos srityje pradėjo daugiau nei prieš dešimtmetį ir nuo tada dirbo filmavimo aikštelėse nuo Vilniaus iki Singapūro, laimėjo daugybę apdovanojimų svarbiausiuose Europos reklamos festivaliuose ir bendradarbiaudama su kūrėjais iš viso pasaulio sukūrė ne vieną reklaminę kampaniją.

Renata „The Atomic Garden Vilnius“ dėsto nuo pat mokyklos įkūrimo: iš pradžių TV reklamų kūrimą, o dabar – po nedidelės pertraukos – Copywriting’ą, šiose paskaitose moko studentus kūrybinio rašymo paslapčių.

Eleonora Šeimienė
Vadovė
KOG institutas

Eleonora – rinkodaros srities socialinių mokslų daktarė, vartotojų elgsenos ekspertė. Jau daugiau nei 12 metų ji organizuoja rinkos tyrimus, konsultuota prekinių ženklų augimo ir vartotojų patirties gerinimo srityje.

Nuo 2012 m. dėsto ISM, taip pat – Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete.

Eleonorą dažnai galima išgirsti skaitančią pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse rinkodaros ir mokslo konferencijose. J viena pirmųjų, pradėjusių taikyti neuromarketingo tyrimus prekybos srityje.

Jonathan Howard
Saatchi & Saatchi

Jonathan kelerius metus sėkmingai praleido dirbdamas strategijų planuotojų agentūrose „Saatchi & Saatchi London“ „Abbott Mead Vickers BBDO“.

Šiuo metu jis organizuoja improvizacinius kūrybiškumo mokymus aktoriams, rašytojams, artistams. Taip pat yra dirbęs su buvusiais kaliniais, nepilnamečiais nusikaltėliais, todėl šiek tiek prijaučia maištingam kūrybininkų mąstymui.

Jonathan režisavo pirmąjį improvizuotą interaktyvų televizijos šou „BBC“ televizijoje ir vadovauja „Saatchi & Saatchi Europe“ kūrybinių mokymų komandai.

Tomas Ramanauskas
Įkūrėjas / kūrybos vadovas
NEW!

Tomas, reklamos istorijos asas, dalyvavo steigiant jaunimo žurnalą „Pravda“, Vienos minutės filmų festivalį ir daugybę kitų projektų. Jo karjera reklamos versle prasidėti agentūroje „Leo Burnett Vilnius“, vėliau vadovavo „MTV Baltic“ kūrybos skyriui. Šiuo metu Tomas vadovauja kūrybinei agentūrai „New!“, sėkmingai dirbančiai su Lietuvos ir tarptautinėmis kompanijomis.

Tomas Kauneckas
Fotografas
Ciklopas

Tomas – vienas profesionaliausių mados ir reklamos fotografų Lietuvoje, fotografijos studijos „Ciklopas“ (vienos didžiausių fotoprodukcijos tiekėjų Baltijos šalyse) įkūrėjas. Taip pat – Lietuvos spaudos fotografų klubo narys, kasmetinio konkurso „Auksinis Kadras“ laureatas ir, žinoma, „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas.

Gabrielius Jucevičius
Kūrybininkas
Adell Taivas Ogilvy

Prieš pasukdamas į reklamos sritį 2001-aisiais, Gabrielius per 10 metų įvairiose radijo stotyse išbandė save didžėjaus, rytinės laidos vedėjo, muzikos redaktoriau ir programų vadovo pareigose.

Ten praleistas laikas įtikino jį, kad radijas – ypač intymi medija, kupina galimybių, nepasiekiamų televizijoje. Gabrielius, anksčiau buvęs „Not Perfect | Y&R Vilnius“ kūrybos skyriaus dalimi, dabar dirbantis „Adell Taivas Ogilvy“ agentūroje, studentus stengiasi paversti tikrais radijo fanais ir įrodyti, kad „video actually never killed the radio star“.

Marius Lukošius
Kūrybos vadovas
Y&R | Not Perfect Vilnius

Per beveik 20 metų, praleistų reklamos versle, Mariui teko dirbti beveik su visais didžiausiais Lietuvoje prekiniais ženklais ir laimėti daugybę apdovanojimų vietiniuose bei tarptautiniuose reklamos festivaliuose (įskaitant ir „Kanų liūtus“!).

Gediminas Užkuraitis
Partneris / strategija ir konceptai
Be&Do

Kūrybininkas su verslo srities išmanymu ar strategas su kūrybiškumo gyslele? Gediminui pavyko pažaboti ir suderinti abi sritis:

Iš pradžių dirbęs klasikinėse agentūrose, startuoliuose ir konsultavęs prekės ženklų strategijų srityje, pasiekė pripažinimo reklamos rinkoje ir net buvo apdovanotas „Golden Euro EFFIE“.

Gediminas – „Stockholm School of Economics in Riga“ ir „The Atomic Garden Vilnius“ absolventas. Čia jis šiuo metu dėsto Reklamos kūrybos ir Skaitmeninės komunikacijos kursų studentams.

 

Mantas Velykis
Kūrybos vadovas
McCann | Vilnius

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Jonas Banys
Strategas
Adell Taivas Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Romualda Stragienė
Generalinė direktorė
BIOK laboratorija

Romualda – tikra „BIOK laboratorijos“ ambasadorė: prie šios kompanijos ji prisijungė 2005-aisiais rinkodaros vadybininkės pozicijoje, o 2017-aisiais tapo įmonės CEO. Per šį laikotarpį pasiekta visai nemažai: nužudyti seni prekiniai ženklai, atnaujinti likusieji, paleisti nauji, pristatyta daug naujų produktų ir nuolat ieškoma vis naujų rinkų plėtrai – tai padėjo užauginti šį verslą visų pirma vietinėje rinkoje, o tada ir tarptautiniu mastu.

Ignas Kozlovas
Kūrybos vadovas
FOLK

Ignas – Vilniaus dailės akademijos absolventas, savo kolekcijoje sukaupęs jau ne vieną reklamos srities apdovanojimą ir ne kartą teisėjavęs Lietuvos bei užsienio reklamos festivaliuose.

Jis dirbo tokiose Lietuvos agentūrose kaip „BBDO“, „TBWA“, „McCann“, „Ogilvy“. Tai jam leido sukaupti nemaža solidžios patirties su tokiais klientais kaip „Tuborg“, „Audi“, „L’Oréal“, „Statoil“, „TeliaSonera“ grupės prekiniais ženklais, „TELE2“, „SEB“.

 

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Andrius Bagdzevičius
Rinkodaros projektų vadovas
Švyturys – Utenos alus

Andrius jau aštuonerius metus dirba skirtingose rinkodaros srities pozicijose didžiausioje alaus gamybos įmonėje Lietuvoje. Kelerius metus vadovaudamas „Švyturio“ ir „Raudonų plytų“ prekės ženklams, jis išsiugdė didžiulę meilę alui.

Prikaupęs patirties konkurencingoje ir komplikuotoje alaus gamybos pramonėje, Reklamos mokykloje „TAG Vilnius“ Andrius dalijasi prekės ženklų pozicionavimo, diferncijavimo ir inovacijų srities žiniomis.

Jonas Trukanas
Režisierius

Jonas studijavo „Film Direction at the University for the Creative Arts in Farnham“ Jungtinėje Karalystėje.

Baigęs mokslus, iki šiol kuria trumpametražius filmus, režisuoja reklamas.

Jonas dukart dalyvavo „Berlinale Talent Campus“ (2013 ir 2017 m.) ir daugybėje kitų tarptautinių jaunųjų talentų mokymų programų („TransAtlantic TalentLab“, „InScript“, „European Genre Forum“). Jo trumpametražiai filmai rodyti daugybėje pasaulio šalių, laimėjo ne vieną apdovanojimą.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Aurelija Pocienė
Pardavimų ir rinkodaros vadovė
Melt Water

Aurelija – ypač patyrusi prekinių ženklų vadovė, rinkodaros srityje dirbanti jau daugiau nei 12 metų. Beveik šešerius metus ji dirbo viename didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų.

„The Atomic Garden Vilnius“ Prekės ženklo vadovo kurse Aurelija dalijasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie tai, kaip prekybininkams sekasi susidoroti su iššūkiais, kylančiais populiarinant nuosavus prekinius ženklus. Gali būti pasirinkta daugybė skirtingų strategijų, bet juk galiausiai viską sprendžia vartotojai.

Dovilė Dovidavičiūtė
Klientų aptarnavimo vadovė
DDB Vilnius

Ar kada girdėjote, kas yra tikra prekinio ženklo apžvalga? Dovilė tai žino geriausiai ir yra pasiruošusi savo patirtimi pasidalyti su tais, kurie pasirinks mokytis „The Atomic Garden Vilnius“.

Dovilė į reklamos pasaulį įžengė 2000-aisiais kaip projektų vadovė, vėliau tapo projektų skyriaus vadove, agentūros vykdančiąja vadove, o dabar dirba kaip klientų aptarnavimo skyriaus vadovė „DDB Vilnius“.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Vladas Litvinas
Vaizdo montažo režisierius

„Adobe PR & AE“ mokytojas Vladas baigė kino ir televizijos studijas „LCC, University of Arts London“ Jungtinėje Karalystėje.

Dvejus metus jis praleido agentūroje vaizdo montažo režisieriumi.

Nuo 2014-ųjų – laisvai samdomas skirtingų prodiuserinių kompanijų, bendradarbiaujančių su daugybe režisierių.

Jokūbas Mulerskas
Grafikos dizaineris
New!

Jokūbas yra dirbęs agentūrose „New!“, „Not Perfect“, o kaip laisvai samdomas dizaineris – ir su „Milk“, „VRS“, įvairiais startuoliais ir verslo subjektais („Tableair“, „Naive“, „Tech Park“, Vilniaus oro uostas).

Jo darbų kolekcijoje – tokie prekiniai ženklai kaip „Ežys“, „SEB“, „Čili“, „Švyturys“, „Utenos alus“, OKT, „Kablys“.

Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ Jokūbas dalijasi savo įgūdžiais dirbant su „Adobe Photoshop“ ir „Illustrator“.

Evelina Dunovska
Kūrybininkė
McCann | Vilnius

Baigusi pirmąjį „The Atomic Garden Vilnius“ Reklamos kūrybos kursą, Evelina pradėjo savo reklamos kūrybininkės karjerą agentūroje „Milk“, kur dirba iki šiol.

Dirbdama su įvairiauriais Lietuvos ir užsienio prekiniais ženklais, dabar ji dalijasi su Reklamos mokyklos studentais pamatinėmis kūrybiškumo žiniomis apie įžvalgas ir idėjų konceptualizavimą.

Mindaugas Žebrauskas
Direktorius
Dirigo

Mindaugas, mokymų kompanijos „Dirigo“ įkūrėjas, turi daugiau nei 10 metų patirties mokymų, vystymo ir transformacijų konsultavimo srityje. Jo tikslas yra dalintis asmeninėmis savo patirtimis ir padėti kitiems atrasti unikalią savo sėkmės formulę.

Daiva Plauškaitė - Camacho Andrade
Verslo plėtros vadovė
Socialinės informacijos centras

Daiva dirba tyrimų srityje jau 14 metų: karjerą pradėjo „Kantar TNS“, tęsė „Mindshare“, o dabar dirba Socialinės informacijos centre.

Jos patirtyje – darbas su tokiais prekiniais ženklais kaip „Nestle“, „Tele2“, „SEB“, „Iki“. 2016 m. Daiva buvo pripažinta viena iš 50-ies geriausių pasaulyje „NeedScope“ tyrimo ekspertų, taip pat suvaidino ypač reiškmingą vaidmenį šio metodo įsitvirtinime Baltijos ir Skandinavijos šalių rinkose.

Atsakymo į klausimą „kodėl?“ paieškos analizuojant vartotojų elgseną – gali pasirodyti gluminančios, bet tai ypač svarbu norint sužinoti tikrąją informaciją apie vartotojus. Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ Daiva dalijasi savo žiniomis apie vartotojų elgseną ir tuo, kaip jų poreikiai gali atsispindėti prekės ženklo strategijoje.

Andrius Grigorjevas
Partneris / strategija ir tyrimai
Be&Do

Strategas, galintis pasigirti unikaliu semiotikos, tarptautinių prekinių ženklų ir vartotojų tyrimų bei tendencijų prognozavimo įgūdžių deriniu.

Karjerą pradėjęs kaip tyrėjas tarptautiniams prekiniams ženklams, apimantiems daugiau nei dešimt skirtingų rinkų visame pasaulyje, vėliau jis dirbo su strateginiais projektais Baltijos šalyse ir vadovavo tarpdisciplininėms strategų komandoms.

Andrius dėsto tiek „The Atomic Garden Vilnius“, tiek Vilniaus universitete, KOG institute ir – kaip kviestinis dėstytojas – Tartu universitete.

Praktika agentūroje

Didžioji dalis mūsų studentų, baigusių Reklamos kūrybos kursą, šiuo metu dirba kūrybinėse reklamos agentūrose. Baigę šį kursą, jaunieji kūrybininkai prisistato visoms didžiosioms Lietuvos reklamos agentūroms su tikslu atrasti geriausią vietą praktikai ar net iškart užsiimti stabilią darbo vietą.

Kitų kursų studentai paprastai į „The Atomic Garden Vilnius“ ateina pagilinti savo profesines žinias jau dirbdami agentūroje ar kliento pusėje. Bet kuriuo kitu atveju – nukreipiame siekiančius karjeros galimybių teisinga linkme.

Tarptautinis tinklas

 

„The Atomic Garden“ – tai ne šiaip mokykla, o tarptautinis tinklas, išsidėstęs Europoje ir Pietų Amerikoje: „The Atomic Garden Vilnius“, „The Atomic Garden Madrid“, „The Atomic Garden Lima“, „The Atomic Graden Santo Domingo“ – pamatysite, mes kur kas daugiau nei įprastinė mokykla.