Skaitmeninė komunikacija

Skaitmeninė komunikacija 2019 01 14

Apie

Atėjo toks metas, kai skirtis tarp skaitmeninio ir analoginio pasaulio baigia išnykti. Skaitmeninis amžius jau čia, reklamos pasaulyje – ypač: pradedant nuo kliento kūrybinės užduoties agentūrai, strategijos planavime, visame kūrybiniame procese, baigiant rezultatų analize…

Metas pamiršti techonoginių terminų baimę ir perkąsti esminiusšios erdvės veikimo principus. Beje, žinoma, visa tai gaunant iš didžiųjų šios rinkos profesionalų.

Pagrindinis šių kursų rezultatas – jūsų prekinio ženklo skaitmeninės komunikacjos strategija. Kaip to pasiekiama? Kurso pradžioje pasirenkamas prekinis ženklas ir iškart pradedamas darbo procesas: pradedant prekės ženklo analize, kuriant skirtingus kūrybinius konceptus, ieškant dizaino sprendimų, planuojant veiksmus ir taip iki galutinio rezultato.

Iš esmės kurse bus atsakyta į visus klausimus, kuriuos jums realiame gyvenime galėtų užduoti klientas ar vadovas. Ir atsakymai tikrai nebus panašūs į „Netrukus išsiaiškinsiu ir jus informuosiu.“

Kurso programa (anglų k.)

Informacija

  • Pradžia
    2019 01 14
  • Trukmė
    8 savaitės / 50 akademinių val. + Individualus darbas
  • Kaina
    980€ fiziniams asmenims (+PVM įmonėms)
  • Tvarkaraštis
    Tris kartus per savaitę 18:00 - 19:30
  • Vieta
  • Kalba
    Lietuvių

Dėstytojai

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Gediminas Užkuraitis
Partneris / strategija ir konceptai
Be&Do

Kūrybininkas su verslo srities išmanymu ar strategas su kūrybiškumo gyslele? Gediminui pavyko pažaboti ir suderinti abi sritis:

Iš pradžių dirbęs klasikinėse agentūrose, startuoliuose ir konsultavęs prekės ženklų strategijų srityje, pasiekė pripažinimo reklamos rinkoje ir net buvo apdovanotas „Golden Euro EFFIE“.

Gediminas – „Stockholm School of Economics in Riga“ ir „The Atomic Garden Vilnius“ absolventas. Čia jis šiuo metu dėsto Reklamos kūrybos ir Skaitmeninės komunikacijos kursų studentams.

 

Jonas Banys
Strategas
Adell Taivas Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Mantas Velykis
Kūrybos vadovas
McCann | Vilnius

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Registracija