Prekės ženklo vadovas

Prekės ženklo vadovas 2019 m. rugsėjis

Apie

Asmens, atsakingo už prekės ženklo komunikacijos ir rinkodaros strategiją, atsakomybės siekia daug plačiau nei „man patinka“ ar „šitas neveiks“.

Prekės ženklo vadovas privalo gebėti numatyti tiek strateginius, tiek rinkos procesus, tiek nuspėti klientų ir vartotojų elgseną, tiek išmanyti komunikacijos ir dizaino visumą.

Produkto, įmonės ar organizacijos veiksmai, sukoncentruoti į prekės ženklo strategiją, yra toliaregiško, ne tik apie šiandieną, bet ir apie ateitį galvojančio subjekto bruožas. Jei tu taip pat galvoji apie ateitį, šis kursas skirtas būtent tau.

Kurso programa (anglų k.)

Informacija

  • Pradžia
    2019 m. rugsėjis
  • Trukmė
    13 savaičių
  • Kaina
    1450€ fiziniams asmenims (+PVM įmonėms)
  • Tvarkaraštis
    Tris kartus per savaitę nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 18:00 - 21:00
  • Vieta
  • Kalba
    Lietuvių

Dėstytojai

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Daiva Tonkūnienė
Generalinė direktorė
DDB Vilnius

Reklamos strategijos kurso vadovė Daiva prisijungė prie „DDB Vilnius“ komandos 1998-aisiais ir išgyveno ne vieną agentūros plėtros etapą: nuo nedrąsios pradžios iki tapimo viena didžiausių agentūrų Lietuvoje. Ji dirbo su tokiais prekiniais ženlais kaip „Omnitel“, „Maxima“, „Akropolis“, „TEO“, „Swedbank“ ir kiti.

Jos vadovaujamos kompanijos buvo gausiai apdovanotos tiek Lietuvos, tiek tarptautiniuose reklamos festivaliuose. Taip pat Daiva didžiuojasi ir patirtimi kliento pusėje: šešerius metus ji dirbo „TEO“ privačių klientų rinkodaros departamento vadove.

Andrius Bagdzevičius
Rinkodaros projektų vadovas
Švyturys – Utenos alus

Andrius jau aštuonerius metus dirba skirtingose rinkodaros srities pozicijose didžiausioje alaus gamybos įmonėje Lietuvoje. Kelerius metus vadovaudamas „Švyturio“ ir „Raudonų plytų“ prekės ženklams, jis išsiugdė didžiulę meilę alui.

Prikaupęs patirties konkurencingoje ir komplikuotoje alaus gamybos pramonėje, Reklamos mokykloje „TAG Vilnius“ Andrius dalijasi prekės ženklų pozicionavimo, diferncijavimo ir inovacijų srities žiniomis.

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Eleonora Šeimienė
Vadovė
KOG institutas

Eleonora – rinkodaros srities socialinių mokslų daktarė, vartotojų elgsenos ekspertė. Jau daugiau nei 12 metų ji organizuoja rinkos tyrimus, konsultuota prekinių ženklų augimo ir vartotojų patirties gerinimo srityje.

Nuo 2012 m. dėsto ISM, taip pat – Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete.

Eleonorą dažnai galima išgirsti skaitančią pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse rinkodaros ir mokslo konferencijose. J viena pirmųjų, pradėjusių taikyti neuromarketingo tyrimus prekybos srityje.

Jonas Banys
Strategas
Adell Taivas Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Aurelija Pocienė
Pardavimų ir rinkodaros vadovė
Melt Water

Aurelija – ypač patyrusi prekinių ženklų vadovė, rinkodaros srityje dirbanti jau daugiau nei 12 metų. Beveik šešerius metus ji dirbo viename didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų.

„The Atomic Garden Vilnius“ Prekės ženklo vadovo kurse Aurelija dalijasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie tai, kaip prekybininkams sekasi susidoroti su iššūkiais, kylančiais populiarinant nuosavus prekinius ženklus. Gali būti pasirinkta daugybė skirtingų strategijų, bet juk galiausiai viską sprendžia vartotojai.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Jūratė Paulauskienė
Produktų kūrimo skyriaus vadovė
MV Group

Jūratė turi daugiau nei 20 metų patirties įvairiose rinkodaros srityse – tiek kliento, tiek reklamos agentūros pusėje.

Pastaruosius 9 metus dirba MV GROUP bendrovėje, kuri šiuo metu valdo 4 gamyklas: Stumbras, Alita, Anykščių vynas ir Gubernija. Čia Jūratė vadovauja Naujų produktų kūrimo skyriui, kuriame yra atnaujinami, plečiami esami arba kuriami visiškai nauji produktai. Produktų dizainas – visiška Jūratės aistra ir hobis nr. 1. Tai įrodo ir 27 produktų dizaino apdovanojimai, gauti Lietuvos ir užsienio konkursuose.

Laura Aleksandravičė
Įkūrėja
Influenceriai.lt

Laura Aleksandravičė – specializuotos influencerių marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja. Dirbdama „Adidas“ ir „Reebok“ prekės ženklų marketingo vadove Lietuvai, ji sukūrė apdovanojimus pelniusias influencerių marketingo kampanijas, o dabar dalijasi praktine patirtimi, paremta pasauline praktika su vietiniais ir tarptautiniais prekės ženklais Baltijos šalyse.

„Influenceriai.lt“ – tai specializuota agentūra, kurianti influencerių marketingo strategijas ir įgyvendinanti autentiškas, įtraukiančias ir rezultatyvias kampanijas, kurios leidžia prekės ženklams pasiekti tikslinius vartotojus per platų influencerių tinklą visose Baltijos šalyse.

Salomėja Normantaitė
Direktorė
TOTEM promo

Salomėjos kelionė nuo PROMO mergaitės iki vienos stipriausių Baltijos šalyse BTL (below the line) reklamos agentūros TOTEM vadovės tęsiasi jau 15 metų. Dirbant ne tik su įvairialype kūrybiška, organizuota komanda, bet ir žinomiausiais Lietuvos bei pasaulio prekės ženklais įgyta patirtis po The Atomic Garden“ vėliava transformuosis į 3 valandų paskaitą apie BTL iššūkius, galimybes ir kartais sudėtingą realybę – susikertančias linijas bei prarajas tarp jų.

Rita Šimkutė
Prekės ženklo vadovė
Lietuvos draudimas

Rita kartu su savo komanda kuruoja kelias verslo sritis: prekės ženklą, rinkodaros komunikaciją, tyrimus, klientų patirties valdymą. Kaip ir bet kurioje verslo organizacijoje, šios sritys yra nukreiptos į verslo rezultatų pasiekimą. Rita vadovaujasi požiūriu, kad komunikacija ir prekės ženklas neturi būti tik gražūs – jie, pirmiausia, turi būti įtraukiantys ir efektyvūs. Ir labai gerai, jei jie dar ir gražūs.

Ritos patirtis susijusi tiek su darbu kūrybinėje agentūroje (dirbant su didžiausiais finansų ir telekomunikacijų rinkų dalyviais), tiek ir su darbu kliento pusėje. Vertinga patirtis dirbant kūrybinėje agentūroje suteikė galimybes „Lietuvos draudime“ apimti vis daugiau sričių – pradėti nuo reklamos komunikacijos dviems produktams, toliau praplėsti sritis iki prekės ženklo ir visos komunikacijos valdymo, tyrimų bei klientų patirties.

Registracija