Prekės ženklo vadovas

Prekės ženklo vadovas 2019 01 21

Apie

Asmens, atsakingo už prekės ženklo komunikacijos ir rinkodaros strategiją, atsakomybės siekia daug plačiau nei „man patinka“ ar „šitas neveiks“.

Prekės ženklo vadovas privalo gebėti numatyti tiek strateginius, tiek rinkos procesus, tiek nuspėti klientų ir vartotojų elgseną, tiek išmanyti komunikacijos ir dizaino visumą.

Produkto, įmonės ar organizacijos veiksmai, sukoncentruoti į prekės ženklo strategiją, yra toliaregiško, ne tik apie šiandieną, bet ir apie ateitį galvojančio subjekto bruožas. Jei tu taip pat galvoji apie ateitį, šis kursas skirtas būtent tau.

 

Kurso programa (anglų k.)

Informacija

  • Pradžia
    2019 01 21
  • Trukmė
    13 savaičių / 180 akademinių val. + individualus darbas
  • Kaina
    1450€ fiziniams asmenims (+PVM įmonėms)
  • Tvarkaraštis
    Tris keturis kartus per savaitę nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 18:00 - 21:00
  • Vieta
  • Kalba
    Lietuvių

Dėstytojai

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Andrius Bagdzevičius
Rinkodaros projektų vadovas
Švyturys – Utenos alus

Andrius jau aštuonerius metus dirba skirtingose rinkodaros srities pozicijose didžiausioje alaus gamybos įmonėje Lietuvoje. Kelerius metus vadovaudamas „Švyturio“ ir „Raudonų plytų“ prekės ženklams, jis išsiugdė didžiulę meilę alui.

Prikaupęs patirties konkurencingoje ir komplikuotoje alaus gamybos pramonėje, Reklamos mokykloje „TAG Vilnius“ Andrius dalijasi prekės ženklų pozicionavimo, diferncijavimo ir inovacijų srities žiniomis.

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Romualda Stragienė
Generalinė direktorė
BIOK laboratorija

Romualda – tikra „BIOK laboratorijos“ ambasadorė: prie šios kompanijos ji prisijungė 2005-aisiais rinkodaros vadybininkės pozicijoje, o 2017-aisiais tapo įmonės CEO. Per šį laikotarpį pasiekta visai nemažai: nužudyti seni prekiniai ženklai, atnaujinti likusieji, paleisti nauji, pristatyta daug naujų produktų ir nuolat ieškoma vis naujų rinkų plėtrai – tai padėjo užauginti šį verslą visų pirma vietinėje rinkoje, o tada ir tarptautiniu mastu.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Aurelija Pocienė
Pardavimų ir rinkodaros vadovė
Melt Water

Aurelija – ypač patyrusi prekinių ženklų vadovė, rinkodaros srityje dirbanti jau daugiau nei 12 metų. Beveik šešerius metus ji dirbo viename didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų.

„The Atomic Garden Vilnius“ Prekės ženklo vadovo kurse Aurelija dalijasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie tai, kaip prekybininkams sekasi susidoroti su iššūkiais, kylančiais populiarinant nuosavus prekinius ženklus. Gali būti pasirinkta daugybė skirtingų strategijų, bet juk galiausiai viską sprendžia vartotojai.

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Eleonora Šeimienė
Vadovė
KOG institutas

Eleonora – rinkodaros srities socialinių mokslų daktarė, vartotojų elgsenos ekspertė. Jau daugiau nei 12 metų ji organizuoja rinkos tyrimus, konsultuota prekinių ženklų augimo ir vartotojų patirties gerinimo srityje.

Nuo 2012 m. dėsto ISM, taip pat – Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete.

Eleonorą dažnai galima išgirsti skaitančią pranešimus Lietuvos ir tarptautinėse rinkodaros ir mokslo konferencijose. J viena pirmųjų, pradėjusių taikyti neuromarketingo tyrimus prekybos srityje.

Andrius Grigorjevas
Partneris / strategija ir tyrimai
Be&Do

Strategas, galintis pasigirti unikaliu semiotikos, tarptautinių prekinių ženklų ir vartotojų tyrimų bei tendencijų prognozavimo įgūdžių deriniu.

Karjerą pradėjęs kaip tyrėjas tarptautiniams prekiniams ženklams, apimantiems daugiau nei dešimt skirtingų rinkų visame pasaulyje, vėliau jis dirbo su strateginiais projektais Baltijos šalyse ir vadovavo tarpdisciplininėms strategų komandoms.

Andrius dėsto tiek „The Atomic Garden Vilnius“, tiek Vilniaus universitete, KOG institute ir – kaip kviestinis dėstytojas – Tartu universitete.

Jonas Banys
Strategas
Adell Taivas Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Daiva Tonkūnienė
Generalinė direktorė
DDB Vilnius

Reklamos strategijos kurso vadovė Daiva prisijungė prie „DDB Vilnius“ komandos 1998-aisiais ir išgyveno ne vieną agentūros plėtros etapą: nuo nedrąsios pradžios iki tapimo viena didžiausių agentūrų Lietuvoje. Ji dirbo su tokiais prekiniais ženlais kaip „Omnitel“, „Maxima“, „Akropolis“, „TEO“, „Swedbank“ ir kiti.

Jos vadovaujamos kompanijos buvo gausiai apdovanotos tiek Lietuvos, tiek tarptautiniuose reklamos festivaliuose. Taip pat Daiva didžiuojasi ir patirtimi kliento pusėje: šešerius metus ji dirbo „TEO“ privačių klientų rinkodaros departamento vadove.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Daiva Plauškaitė - Camacho Andrade
Verslo plėtros vadovė
Socialinės informacijos centras

Daiva dirba tyrimų srityje jau 14 metų: karjerą pradėjo „Kantar TNS“, tęsė „Mindshare“, o dabar dirba Socialinės informacijos centre.

Jos patirtyje – darbas su tokiais prekiniais ženklais kaip „Nestle“, „Tele2“, „SEB“, „Iki“. 2016 m. Daiva buvo pripažinta viena iš 50-ies geriausių pasaulyje „NeedScope“ tyrimo ekspertų, taip pat suvaidino ypač reiškmingą vaidmenį šio metodo įsitvirtinime Baltijos ir Skandinavijos šalių rinkose.

Atsakymo į klausimą „kodėl?“ paieškos analizuojant vartotojų elgseną – gali pasirodyti gluminančios, bet tai ypač svarbu norint sužinoti tikrąją informaciją apie vartotojus. Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“ Daiva dalijasi savo žiniomis apie vartotojų elgseną ir tuo, kaip jų poreikiai gali atsispindėti prekės ženklo strategijoje.

Dovilė Dovidavičiūtė
Klientų aptarnavimo vadovė
DDB Vilnius

Ar kada girdėjote, kas yra tikra prekinio ženklo apžvalga? Dovilė tai žino geriausiai ir yra pasiruošusi savo patirtimi pasidalyti su tais, kurie pasirinks mokytis „The Atomic Garden Vilnius“.

Dovilė į reklamos pasaulį įžengė 2000-aisiais kaip projektų vadovė, vėliau tapo projektų skyriaus vadove, agentūros vykdančiąja vadove, o dabar dirba kaip klientų aptarnavimo skyriaus vadovė „DDB Vilnius“.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Registracija