Studentai

Ugnius Mikšta Reklamos kūryba DDB Vilnius

Laisvu laiku nuo valgomų šedevrų gaminimo, tūsinimo, miego trūkumo – plėsti atsitiktinumų ribas ir atrasti geriausius ateities draugus, kolegas bei buvusiąsias. Aišku, tuo pačiu išmoksi viską, ką tau reikia žinoti apie reklamą. Ir tu tai padarysi su šios industrijos geriausiųjų pagalba bei įgūdžiu pamiršti savo ego.

Jonas Venckūnas Reklamos kūryba Adell Taivas Ogilvy

Aš ilgai galvojau, ar prisijungti prie „The Atomic Garden Vilnius“, turėjau nemažai dvejonių, ar mokykla pateisins mano lūkesčius. Dabar galiu drąsiai pasakyti, kad tai buvo daugiau nei verta. Aš sutikau daugybę šios rinkos profesionalų, per pusę metų išmokau daugiau, nei kiti išmoksta per ketverius metus universitete. Ir, žinoma, gavau trokštamą ir mylimą darbą. Ko dar galima norėti?

Justina Aleksaitė Skaitmeninė komunikacija INK Agency

Pamenu, kai per mūsų pirmąją paskaitą Tomas pasakė: „Tai pakalbėkime apie brief’ą.“ Tuomet pagalvojau: „Kas po galais tai yra?“ „The Atomic Garden Vilnius“ yra vieta, kurioje išmokau nemanyti ir nebūti įsitikinusi, nes augimas reikalauja atsisakyti užtikrintumo. TAi buvo nuostabus nuotykis, kaip joks kitas, drauge su grupe ypatingų asmenybių.

Evelina Dunovska Reklamos kūryba McCann Vilnius

TAG išmokė mane, kad ne tai, ką tu žinau, padaro tave protingu. Tai padaro pripažinimas, kad yra dalykų, kurių nežinau, bet gali klausti ir atrasti atsakymus į savo klausimus.

Tegyvuoja smalsumas!

Šarūnas Šatas Skaitmeninė komunikacija Choco Agency

„The Atomic Garden Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos kursas buvo iš tiesų naudingas. Tai padėjo man pažinti šią industriją per labai trumpą laiką. Taip pat čia užmezgiau pažintis, kurios vėliau mane atvedė prie labai šaunaus darbo. Mano didžiausia rekomendacija jums!

Kristina Viskontaitė Skaitmeninė komunikacija Comfort Hotel LT

Skaitmeninė komunikacija – nuo jos neįmanoma pasislėpti, bet įmanoma išmokti ją valdyti.
Šis kursas nepavers visažiniu profesionalu, bet jis tikrai padės tau „to suck less“. Jis suteiks tau kelias pamatines taisykles, kurių dėka išmoksi žaisti ir galvoti strategiškai.
Taip pat čia turėsi šansą klasėje sutikti tikrus skaitmeninės komunikacijos ryklius bei pasiimti iš jų visas žinias ir įsikvėpti. Visa kita priklauso nuo tavęs.

Miglė Rimeikė Skaitmeninė komunikacija Blue Sparrow Candle Co

Šis kursas įkvėpė mane visuomet žengti vienu žingsniu toliau – net ir tada, kai galvoji, kad ištobulinai savo strategiją iki tobulybės. Taip pat tai buvo proga įsitikinti, kad pirmosios trys idėjos visuomet turi keliauti tiesiai į šiukšliadėžę, nes visad būtina kasti giliau.

Ugnė Gaidytė Skaitmeninė komunikacija Choco Agency

„The Atomic Garden Vilnius“ – būtent ta vieta, kur tavo klaustukai gali virsti naujutėliais šauktukais! Tu suprasi, kad iš tikrųjų nieko nežinai, ir šio kurso metu būsi vedamas keliu per skaitmeninės komunikacijos džiungles. O pasibaigus norėsi kiekvieną dieną vis daugiau ir daugiau.

Taira Junusova Reklamos strategija Kalnapilio - Tauro Grupė

Tai buvo kupini iššūkių, varginantys, kankinantys ir kartu patys nerealiausi 5 mėnesiai. Nuo pykčio, kad tavo idėjos nuolat nužudomos, iki sunkiai apibūdinamos euforijos, kai sukuri kažką, kas verta dėmesio. Sprendimas prisijungti prie šio kurso buvo vienas geriausių kada nors priimtų sprendimų. Tai sunku! Tai gąsdina! Bet pabaigoje jautiesi apdovanotas. Supranti, kad niekas nepadarys visko už tave, nes tu esi atsakingas už viską, ką pats sukuri, ir privalai už tai atsovėti. Būti čia – įkvėpimas, nes turi galimybę visko išmokti iš geriausių šios industrijos profesionalų. Dėl to verta paaukoti savo nervus ir miegą. Aš mėgavausi kiekviena minute, praleista „The Atomic Garden Vilnius“.

Indrė Vaičiulienė Skaitmeninė komunikacija Robotikos Akademija

Prieš pradėdama šį kursą aš žinojau pagrindinius socialinės medijos kanalus, bet ne taip giliai ir plačiai, kaip tuo metu norėjosi. Skaitmeninė komunikacija suteikė nuoseklų šių kanalų vaizdą bei žinias, kaip tuos kanalus naudoti. Aš rekomenduoju šį kursą tiems, kurie nori pristatyti save įvairių socialinių medijų platformose ir išmokti apie jas daugiau.

Giedrė Vyšniauskaitė Skaitmeninė komunikacija Kino teatras „Pasaka“

Pagrindinės pamokos, kurias išmokau: auditorija tau nėra nieko skolinga, o tam, kad sukurtum kokybišką turinį, tu turi nuolat klausinėti savęs, kokią vertę tai suteikia vartotojui ar skaitytojui. Kitas puikus dalykas tas, kad čia tu gauni ne tik teorines žinias, kurios linkusios greitai pasenti, bet ir išmoksti, kaip galvoti tam tikrais principais, kuriančiais ilgalaikę vertę ir išliekančiais ilgam.

Kristina Muravjova Projektų valdymas Adell Taivas Ogilvy

Studijuodama čia, ne tik įgavau daug žinių ir supratimo, bet ir išmokau vieną labai svarbų dalyką: bet kas, kas gali nepasisekti, nepasiseks ir net nebandyk teisintis sakydamas: „viskas bus gerai“, nes tai – tas pats, kas sakyti: „pasilik ten, kur esi, ir nieko nedaryk“. Ne, daryk ir tuomet suprasi sprendimo būdus bei atrasi, kaip viską padaryti geriausiai. Tik tuomet būsi toks projektų vadovas, kurio jiems reikia.

Agnė Kertenytė Skaitmeninė komunikacija Fotografė

Skaitmeninės komunikacijos kursai padėjo man pažvelgti giliau, suprasti daugiau ir išreikšti kūrybiškas idėjas praktiškai. Įgūdžiai, kuriuos aš įgijau, šiandien man yra labai naudingi, kai noriu sustruktūruoti chaosą, esantį galvoje, ar pradėti naują prekės ženklą kurti nuo nulio. Taip pat – kas gali būti geriau, nei sutikti visus šiuos įkvepiančius reklamos industrijos profesionalus ir mokytis tiesiogiai iš jų?

Paulius Slivinskas Reklamos kūryba UI/UX dizaineris

Kad būtum įdomus ir įtakingas reklamos pasaulyje, turi išmokti, kad darai tai ne dėl saviraiškos. Laikui bėgant „The Atomic Garden Vilnius“, manyje atsirado universalumo jausmas ir tai buvo geriausias dalykas, kuris galėjo įvykti.

Indrė Gražytė Skaitmeninė komunikacija Saulės Spektras

Aš ne tik išmokau suteikti netikėtos vertės pateikiant akivaizdų dalyką netikėtu kampu. Taip pat įsitikinau, kad net ir beprotiškiausios idėjos gali turėti savo gyvenimą, jeigu tu sugebėsi pateikti pakankamai stiprius argumentus ir už juos atstovėti. Kalbant apie idėjas, nenustebk, jeigu dauguma bus atmestos. Tu visada sugalvosi kažką geriau. Šiek tiek konstruktyvios savikritikos tavęs nenumarins, tai tik duos svarią priežastį švęsti tuomet, kai būsi patenkintas savo darbo rezultatu.

Natallia Alekseevna Skaitmeninė komunikacija Skaitmeninės komunikacijos strategė

Man tai padėjo suprasti Lietuvos reklamos rinką ir kaip skaitmeninė strategija veikia praktikoje. Tai buvo ypač svarbu kuriant žinių bagažą mano galvoje, kurį, žinoma, praturtinau per šiuos kursus. Džiaugiuosi, kad tai gavau! Šiuo metu aš dirbu B2B reklamos srityje. Darau skirtingus dalykus: nuo skaitmeninės komunikacijos strategijos iki rebranding’o. Todėl tikrai esu dėkinga „The Atomic Garden Vilnius“ ir visiems dėstytojams! Be to, manau, aš čia grįšiu ir į reklamos kūrybos kursą, nes visuomet noriu daugiau, nei turiu šią akimirką.

Aleksandra Vorončenko Reklamos kūryba UX/UI kūrybininkė

Išmokau, kad dalykai, vykstantys už reklamos pasaulio ribų, paverčia tavo idėjas turtingomis ir įdomiomis. Sėdėjimas prie kompiuterio retai veikia. Išeik laukan, kalbėkis su žmonėmis, išbandyk crazy dalykus, bandyk dar ir dar kartą. Asmeninės patirtys paverčia tavo idėjas galingomis.

Aušra Kupliauskaitė Reklamos strategija Kesko Senukai Digital

Tiesa ta, kad ilgai dvejojau, ar prisijungti prie reklamos strategijos kurso „The Atomic Gadren Vilnius“. Aš nežinojau ar tai, ką čia gausiu, bus pakankamai gilu ir ar bus verta mano laiko bei pinigų. Dabar esu daugiau nei patenkinta, kad vis dėto nusprendžiau surizikuoti. Norėjau suprasti reklamos kampanijų ir prekės ženklų kūrimo procesus. Mane domino užkulisiuose priimti sprendimai, vėliau vedantys į kūrybinius sprendimo būdus. „The Atomic Garden Vilnius“ aš turėjau šansą mokytis iš geriausių savo srities profesionalų, kurie ypač patyrę reklamos srityje ir jaučia didelę savo darbui. Būtent todėl aš drįstu teigti, kad jie yra geresni mokytojai nei daugelis akademikų. Čia susipažinau su teorija, kurią vėliau galėjau pritaikyti praktikoje. Panaudojau įrankius, kurių prieš tai nežinojau. Gavau nesuskaičiuojamą galybę patarimų ir pamokų, kurios atėjo iš realios patirties. Patyriau daug iššūkių ir daug malonumo. Mačiau skirtingus požiūrius ir darbo metodus, kurie vėliau vedė į supratimą, kad kiekvienas turime atrasti savo požiūrio kampą. Mes buvome mokomi nuolat galvoti. Reklamos strategijos kursas buvo 5 mėnesiai visapusiškos pačios geriausios patirties. Už visa tai dėkoju „The Atomic Garden Vilnius“!