Pradžia

Reklamos kūryba

Kursas prasideda 2019 03 04

Prekės ženklo vadovas

Kursas prasideda 2019 01 21

Skaitmeninė komunikacija

Kursas prasideda 2019 01 14

Studentų darbai

Kursai

Reklamos kūryba

Klausimai, nusivylimai, daugiau klausimų, tūkstantis etapų, įsigilinimas, dar daugiau nusivylimų… kol gimsta idėja. Mes atskleisime, kaip tai vyksta, ir kartu su geriausiais Lietuvos bei užsienio kūrybos vadovais išmokysime, kaip tai turi būti daroma.

Prekės ženklo vadovas

Kaip išsirinkti geriausią reklamos agentūrą? Atsakymas į šį ir daugybę kitų klausimų, kurie mums patiems kilo sudarant šio kurso programą. Jei sieki tapti geriausiu Lietuvoje prekės ženklo vadovu, šis kursas kaip tik tau.

Skaitmeninė komunikacija

Šis kursas sukonstruotas taip, kad baigę jį suvoktume skaitmeninės komunikacijos veikimo esmę. Kad atsikratytumėte technologinių terminų baimės ir perkąstumėte esminius šios erdvės veikimo principus iš rinkos profesionalų.

Studentai

Kristina Muravjova Projektų valdymas Adell Taivas Ogilvy

Studijuodama čia, ne tik įgavau daug žinių ir supratimo, bet ir išmokau vieną labai svarbų dalyką: bet kas, kas gali nepasisekti, nepasiseks ir net nebandyk teisintis sakydamas: „viskas bus gerai“, nes tai – tas pats, kas sakyti: „pasilik ten, kur esi, ir nieko nedaryk“. Ne, daryk ir tuomet suprasi sprendimo būdus bei atrasi, kaip viską padaryti geriausiai. Tik tuomet būsi toks projektų vadovas, kurio jiems reikia.

Dėstytojai

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Tomas Nemura
CEO
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.