Pradžia

Creative Brief Contest

Laimėk stipendiją į Reklamos kūrybos kursą!

Kursai

Reklamos kūryba

Klausimai, nusivylimai, daugiau klausimų, tūkstantis etapų, įsigilinimas, dar daugiau nusivylimų… kol gimsta idėja. Mes atskleisime, kaip tai vyksta, ir kartu su geriausiais Lietuvos bei užsienio kūrybos vadovais išmokysime, kaip tai turi būti daroma.

Prekės ženklo vadovas

Produkto, įmonės ar organizacijos veiksmai, sukoncentruoti į prekės ženklo strategiją, yra toliaregiško, ne tik apie šiandieną, bet ir apie ateitį galvojančio subjekto bruožas. Jei tu taip pat galvoji apie ateitį ir nori perimti meistrų patirtį, tada šis kursas skirtas būtent tau.

Skaitmeninė komunikacija

Šis kursas sukonstruotas taip, kad baigę jį mokėtumėte susikurti skaitmeninės komunikacijos strategiją. Metas pamiršti technologinių terminų baimę ir perimti esminius skaitmeninės komunikacijos veikimo principus iš meistrų.

Studentai

Natallia Alekseevna Skaitmeninė komunikacija Skaitmeninės komunikacijos strategė

Man tai padėjo suprasti Lietuvos reklamos rinką ir kaip skaitmeninė strategija veikia praktikoje. Tai buvo ypač svarbu kuriant žinių bagažą mano galvoje, kurį, žinoma, praturtinau per šiuos kursus. Džiaugiuosi, kad tai gavau! Šiuo metu aš dirbu B2B reklamos srityje. Darau skirtingus dalykus: nuo skaitmeninės komunikacijos strategijos iki rebranding’o. Todėl tikrai esu dėkinga „The Atomic Garden Vilnius“ ir visiems dėstytojams! Be to, manau, aš čia grįšiu ir į reklamos kūrybos kursą, nes visuomet noriu daugiau, nei turiu šią akimirką.

Dėstytojai

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
The Chocolate

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.