MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI

MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI Gruodžio 1 d.

Description

Naujos The Atomic Garden Vilnius ir KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto partnerystės pradžią vainikuoja naujas bendras kursas – MEDIJŲ PLANAVIMO PAGRINDAI.

Kurso metu didžiausias dėmesys skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninės žiniasklaidos (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonėse aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.

Mokymuose bus remiamasi plačiu duomenų šaltinių spektru: pasauliniai šaltiniai: WARC, IPA, CMI; Baltijos šalių duomenų šaltiniai: Kantar TNS, Gemius; KOG instituto duomenų šaltiniai: žiniasklaidos tyrimai, reklamos efektyvumo tyrimų duomenų bazė; Inspired UM ekonometrinių modeliavimų duomenys.

SVARBU! Kursas skirtas – iki 2-3 metų patirtį rinkodaroje/ valdant rinkodaros projektus/ leidžiant reklamos kampanijas turintiems specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje. Taip pat tiems, kad iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, bet nori suprasti ir išmanyti masinės žiniasklaidos kanalus.

Kurso metu tyrinėsime:

  • Žiniasklaidos planavimo terminologiją
  • Auditorijų duomenis ir tyrimus
  • Masinių žiniasklaidos kanalų planavimą
  • Skaitmeninių žiniasklaidos kanalų planavimą
  • Žiniasklaidos planavimo strategiją

Viską vainikuos praktinės dirbtuvės, kurių tikslas – pasirinkti prekės ženklą ir suplanuoti jam masinės žiniasklaidos ir skaitmeninės žiniasklaidos kanalus.

Details

  • Start date
    Gruodžio 1 d.
  • Duration
    4 vakarai po 2 - 3 valandas (2 kartus per savaitę)
  • Price
    KADANGI PIRMASIS, ŠIS KURSAS - 499 Eur, vėliau - 550 Eur
  • Location
  • Kalba
    Lietuvių

Teachers

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas is a great specialist of communication strategy, segmentation, writing, digital and conventional media.

Since his early days, he has been curious about everything and has grown into social science practitioner and storyteller.

Domantas’ passion is to absorb leading marketing ideas, mix with imagination, and invent communication strategies which deliver real business growth for some of Baltics largest brands.

Jurgis Šimelionis
Skaitmeninė reklama ir strategija
Reprise

Baigęs rinkodaros magistro studijas Rotterdam School of Management universitete Olandijoje Jurgis grįžo į Lietuvą ir jau 5 metus dirba projektų vadovu skaitmeninės reklamos agentūrose bei specializuojasi performance reklamos srityje. Paskutinius 2 metus Jurgis dirba Reprise ir buvo atsakingas už didžiausių Lietuvoje reklamdavių, tokių kaip Telia Lietuva, IKEA Lietuva, Pigu.lt ir kitų skaitmeninę reklamą ir strategiją.

Miglė Grigaitė
Projektų vadovė
Inspired UM

Projektų vadovė, Lietuvoje didžiausioje media agentūroje „Inspired UM“. Startavusi ir įsibėgėjusi sociologijos mokslų ir tyrimų sferoje ji ne kartą įsitikino, kad bet kuriai efektyviai kampanijai reikia matymo 360 laipsnių kampu. Nusipirkti media inventorių gali visi, bet tik darantys tai pagrįstai ir įsigilinę į kliento poreikius, pažinę ir perpratę vartotoją, atranda apčiuopiamas media naudas ir tikslingai jas išnaudoja. Miglė turi patirties planuojant kampanijas visose Baltijos šalyse. Jos klientų sąraše – IKEA, „Barbora“, „Nestle“, „Ežys“, „Olybet“, „Cgates“ ir kt. Skirtingų sričių klientai Miglės darbo praktikoje turėjo ir kai ką bendro – maksimaliai gero rezultato siekimą.

Darius Rinkūnas
Media projektų vadovas
Inspired UM

Jei egzistuotų media dviratis, Darius legaliai galėtų juo lėkti kampanijų trasomis, nes profesinę patirtį kaupia jau 14 metų. Darius turi beveik 10 metų žinių bagažą, sukauptą dirbant didžiausiose Lietuvos tyrimų bendrovėse, besispecializuojančiose nuo vartotojų elgesio iki media auditorijų. Jau ketverius metus jis dirba „Inspired UM“ su mažmeninės prekybos, DIY, finansų sektoriaus lyderių prekių ženklais. Dariaus sąskaitoje yra daugiau nei 500 sėkmingai įgyvendintų kampanijų, kurios buvo itin skirtingos ir reikalaujančios lankstumo bei personalizuotų įžvalgų. Būtent tai jį ir veda į priekį – darbo dinamika, kaskart besikeičianti iššūkių amplitudė ir galimybė kiekvienam klientui pritaikyti vis naują sėkmės formulę.

Registration