Kaip sukurti GERĄ brand’ą

Kaip sukurti GERĄ brand’ą Kovo 29 d.

Description

Su dideliu džiaugsmu pristatome naują kursą, pilną šviežių veidų ir aktualių temų!

Kaip sukurti GERĄ brand’ą (ang. k. How to create a GOOD brand) – tai 12 sav. aktyviai įtraukiantis, kūrybininkams ir prekės ženklo menedžeriams, kuriame turėsi unikalią progą išmokti prekės ženklo kūrimo jį kurdamas. Čia Tavo kelias prasidės nuo idėjos gimimo ir tęsis iki jos pilno išvystymo. Visko mokysiesi bedarydamas pats ir viename asmenyje būsi tiek ženklo kūrėjas, tiek klientas, o Tavo sukurtas naujas prekės ženklas, kaip ir pridera šiems laikams, bus GERAS — konceptualiai tvirtas, tvarus, etiškas, naudingas planetai ir mūsų sveikatai.

Kursą puošia garsūs vardai — jame mokys srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek iš pasaulio. Pamokos vyks lietuvių ir anglų kalbomis. Jų metu bus ir teorinių žinių, apstu praktinių užduočių, ir dar daugiau peržiūrų. O ką jau kalbėti apie vargus vainikuojantį rezultatą — įgytų naujų žinių ir nuolatinio feedback’o pagalba sukursi naują, GERĄ prekės ženklą, kuris turės nuoseklią strategiją, stebins savo kūrybiniu konceptu ir bus pritaikytas įvairioms medijoms bei platformoms.

Nota bene! Kurso metu bus dirbama nedidelėmis grupelėmis arba poromis. Bent vienam komandos nariui reikalingi dizaino pagrindai. Taip pat, kadangi kurse yra tarptautinių mokytojų, čia prireiks anglų k. žinių — tiek, kad jaustumeisi laisvai rašydamas ir kalbėdamas.  

Pilną kurso aprašymą rasi čia! 

Details

  • Start date
    Kovo 29 d.
  • Duration
    12 savaičių
  • Price
    Special pirmo kurso kaina: Earlybirds - 1990, likus mėnesiui iki kurso - 2290 (+PVM įmonėms)
  • Daily schedule
    2 k. per savaitę, vakarais
  • Location

Teachers

Mantas Velykis
Executive Creative Director
Clinic 212

Mantas grew up at the time when people were still clicking banners because of excitement – now he is is bringing back the excitement to the internet with ads. Together with students, he tries to find out fundamentals of advertisements you would not want to scroll down.

Mantas’ experience in advertising industry counts 7 seven years: MILK, The Chocolate, Clinic 212 and bunch of other agencies.

For past several years, he’s been working with top brands in Lithuania and his great performance earned him awards in Golden Hammer, Baltic Best, Password, Adrenalinas, Login and even in PR!

Rimantas Stanevičius
Creative director
Milk

Rimantas is the head of New Media at TAG Vilnius. Throughout his career, he has worked with brands from every industry one can imagine. P&G, Philip Morris, Ikea, Eurosport, L’Oreal. Retail, politics and financial services. Milk, seven times agency of the year in Lithuania, number one agency in the Baltics for three consecutive years and a holder of the creative case at Golden Hammer, has been working with Telco brands in throughout the Baltics and in most of CIS countries.

Having a psychology and communication science background Rimantas is currently pursuing his EMBA at the Berlin School of Creative Leadership, playing accordion and doing triathlons.

Clare McNally
Brand strategist & copywriter
Lecturer at DMJX Copenhagen

Clare McNally is an award-winning Copywriter, Brand Strategist, Author and Educator who sees endless potential in brands and people. She recently founded McNally Unlimited©, a creative brand consultancy in Copenhagen — www.mcnally-unlimited.com

Clare has been a Guest Lecturer at the Danish School of Media and Journalism (DMJX) in Brand Creation, Art Direction, and Portfolio Presentation since 2011. She is also a speaker at a variety of conferences and industry events, including last year’s What’s Next? conference in Vilnius, where she spoke about Responsible Creativity.

Clare was previously Creative Director at Konstellation & Republica in Copenhagen and a copywriter at a variety of international advertising agencies including TBWA Hunt Lascaris Johannesburg and 180 Amsterdam. Her work has won international recognition at the Cannes International Advertising Festival, D&AD, The One Show, Archive, and Shots. She has been a jury member at the Cannes Festival of Creativity, Eurobest and the Balticbest Awards.

Aurimas Kadzevičius
Freelance art director

For more than 15 years, Aurimas is simply being imaginative. Hes won countless awards for design and advertising while representing some well recognized Creative Agencies. His largest win by now – D&AD pencil – came in 2019 while working independently.

Paulo Areas
CCO, partneris
Forever Beta

Paulo Areas – reklamos kūrėjas, pradėjęs nuo vizualiųjų menų, o vėliau susidomėjęs technologijomis. Jam vadovaujant „Cheil“ kūrybinei agentūrai Ispanijoje, ji vos per metus padarė didžiulį proveržį ir tapo viena stipriausių agentūrų šalyje, be kitų pasiekimų, laimėjusia ne vieną „Kanų liūtą“. Toliau Paulo karjerą tęsė kaip Global Creative Director agentūroje “Ogilvy Madrid”. Dabar Paulo Areas yra agentūros „Forever Beta“ Londone partneris ir kūrybos vadovas.

Martynas Birškys
Dizaino skyriaus vadovas
DADADA studio, Cocoon Prague

Martynas Birškys. Dizaineris, DADADA studijos įkūrėjas ir kūrybos vadovas, Cocoon Prague dizaino skyriaus vadovas. Lietuvos dizaino asociacijos ir Art directors club of Europe valdybų narys.

„VISA“, „Pepsi“, „Lays“, „Snickers“, „Stella Artouis“, „Staropramen“, „Duracell“ – keletas pavadinimų iš eilės prekių ženklų prie kurių teko dirbti Martynui kaip dizaineriui bei meno vadovui. Šalia darbo tarptautinėse rinkose su greito vartojimo prekių ženklais, Martynas aktyviai dirba ir su kultūros institucijomis, Lietuvos respublikos prezidentūra, muziejais. 

Martyno vadovaujamos dizainerių komandos pelnė kelias dešimtis tarptautinių dizaino apdovanojimų, įskaitant „D&AD“, „ADC“, „Golden Drum“, „Epica“. 

Jonas Liugaila
Dizaino strategas
CRITICAL

Kaip teigia Jonas, žemiau rasite pakankamai standartinį profesinių savybių sąrašą, kurios
turėtų parduoti jį, kaip kompetetingą mokytoją, paglostyti ego ir kurį, ko gero, turi visi The
Atomic Garden mokytojai.

Žinoma, jis turi būti vienos iš didelių agentūrų dalis. Šiuo atveju tai prekės ženklų ir paslaugų
dizaino agentūra CRITICAL, kurioje Jonas užima dizaino stratego poziciją.

Neabejotinai jis turi užsiimti visuomenine veikla. Tai jis daro būdamas Lietuvos dizaino
asociacijos valdyboje ir Tarptautinės dizaino tarybos ICoD viceprezidento pozicijoje.
Taip pat jis turi dėstymo patirties, šia veikla užsiimdamas Vilniaus dailės akademijoje.
Ir žinoma, Jonas turi kelis asmeninius ir visą krūvą agentūrinių dizaino apdovanojimų.

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė
Partnerė, meno vadovė
IMAGINE

Aistė yra ženklodaros studijos „IMAGINE“ partnerė, kūrybos vadovė, dizaino strategė.
Pagrindinis jos tikslas – padėti prekių ženklams paversti strategiją grafiniu identitetu. Aistė
turi daugiau kaip septynis metus patirties prekių ženklų kūrime ir įgyvendinime tiek Lietuvoje,
tiek kitose šalyse. Ji aktyviai dalyvauja dizaino edukacijos lauke, organizuoja įvairias
kūrybiškumo konferencijas Lietuvoje (Penketai, What‘s Next, ADC Vilnius), taip pat dėsto
Vilniaus Universitete, žurnalistikos centre. Aistės darbai laimėjo ne vieną dizaino
apdovanojimą, ji atstovavo Lietuvą jaunųjų Kanų liūtų konkurse.

Augustinas Paukštė
Partneris
andstudio

Augustinas yra baigęs grafikos dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje, kartu su
partneriu įkūrė ženklodaros dizaino studiją andstudio. Per trumpą jos gyvavimo laikotarpį
jiems pavyko nugriebti perstižiskiausius apdovanojimus tarptautiniuose dizaino konkursuose European design awards, Brand Impact awards bei A’ design award. Jo inicijuota dizaino agentūrų mainų programa Studio exchange sulaukė tarptautinio pripažinimo, o organizuojama kasmetinė konferencija Creativity Scouting įkvepia Lietuvos kūrėjus nuo pat 2017 metų.

Justina Muralytė - Kozlovė
Prekės ženklo strategė
FOLK

Justina yra specializuotos ženklodaros agentūros FOLK strategė. Nuo prekės ženklų iki pakuočių, nuo patirčių iki integruotų platformų, nuo B2B iki savo inicijuotų projektų – Justina yra kairysis pusrutulis už kiekvienos kelionės nuo problemos iki sprendimo. Kartu su maža išskirtinių dizainerių komanda jai teko dirbti su įspūdinga industrijų ir klientų įvairove: nuo greito maisto tinklų, kosmetikos, renginių, net menininkų… iki miestų, universitetų, valstybinių institucijų ir kt. Vien praėjusiais metais FOLK darbai daugiau nei 10 kartų buvo pripažinti svarbiausiuose Lietuvos ir tarptautiniuose apdovanojimuose, taip pat, publikuoti prestižinėse dizano bei kūrybiškumo publikacijose, tokiose kaip Monocle, Dezeen, It’s Nice that ir kt.

Gabija Platūkytė
Dizaino vadovė
Great & Golden

Turėdama daugiau nei 8 metų patirtį, pastaruosius 6 metus Gabija paskyrė save darbui su pakuotėmis įvairiose dizaino komandose. Savo darbuose pasižymi nuoseklumu ir kruopštumu, iš savęs ir aplinkinių reikalaudama aukščiausios kokybės. Gabija neatsilieka nuo naujausių tendencijų pakuočių dizaino pasaulyje ir niekada nesidrovi išbandyti savęs su inovatyviomis / naujausiomis technologijomis. 2016 metais laimėjo “Geras Dizainas” apdovanojimą, po to sekė asmeninių projektų ir darbų, kartu su “etiquette” komanda apdovanojimai NAPA Baltijos šalių pakuočių konkurse. Praėjusiais metais Gabija kalbėjo NAPA konferencijoje, o šiemet buvo tarp komisijos narių.

Registration