Skaitmeninė komunikacija
Apie
Skaitmeninės komunikacijos kursas – tai 8 savaičių vakarinių mokymų programa, kurioje savo patirtimi, kaip sukurti efektyvią skaitmeninės komunikacijos kampaniją, dalinasi rinkos profesionalai, kiekvieną dieną dirbantys būtent šioje srityje.
Atėjo toks metas, kai skirtis tarp skaitmeninio ir analoginio pasaulio baigia išnykti. Pradedant nuo kliento kūrybinės užduoties agentūrai, strategijos planavimo, kūrybinio proceso, baigiant rezultatų analize. Viskas žengia koja kojon su skaitmeninėm galimybėm.
Metas pamiršti technologinių terminų baimę ir perimti esminius skaitmeninės komunikacijos veikimo principus iš komunikacijos meistrų.
Kurso programa:
Prekės ženklas; Prekės ženklo analizė ir paruošimas kampanijai; Skaitmeninės komunikacijos strategijos ir veiksmų pasirinkimas pagal prekinio ženklo specifiką; Skaitmeninės komunikacijos inovacijos; Kūrybiniai sprendimai; Vartotojo sąsajos sprendimų pasirinkimas ir optimizavimas; Socialiniai tinklai – komunikacijos kanalai ir jų specifika, vartotojų elgesys, KPI, įsitraukimo dėsniai ir klientų aptarnavimas; Skaitmeninės komunikacijos logika; El. pašto marketingas; Galutinis skaitmeninės komunikacijos pristatymas. Daug praktinių užduočių ir jų peržiūra bei tobulinimas su dėstytojais.
Kurse bus atsakyta į visus klausimus, kuriuos jums realiame gyvenime galėtų užduoti klientas ar vadovas.
Kursas vyksta lietuvių kalba The Atomic Garden mokykloje arba online platformose.
Informacija
- Pradžia2021 m. Vasario 9 d.
- Trukmė2 mėnesiai, iš viso - 42 akademinės val.
-
KainaEARLYBIRDS - 890€, LIKUS MĖNESIUI IKI KURSO - 980€ (+PVM ĮMONĖMS)
- TvarkaraštisDu - trys kartai per savaitę, nuo 18 val.
- Vieta
- KalbaLietuvių
Dėstytojai

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.
Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.
Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.
Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.
Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.
Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.
Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.
To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.
„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Baigęs rinkodaros magistro studijas Rotterdam School of Management universitete Olandijoje Jurgis grįžo į Lietuvą ir jau 5 metus dirba projektų vadovu skaitmeninės reklamos agentūrose bei specializuojasi performance reklamos srityje. Paskutinius 2 metus Jurgis dirba Reprise ir buvo atsakingas už didžiausių Lietuvoje reklamdavių, tokių kaip Telia Lietuva, IKEA Lietuva, Pigu.lt ir kitų skaitmeninę reklamą ir strategiją.

Arijaus patirtis skaitmeninėje komunikacijoje – beveik 10 metų, sukaupta vadovaujant rinkodaros departamentui UAB „Plius“ Baltijos šalyse ir valdant 7 skirtingus prekių ženklus bei vadovaujant rinkodaros skyriui UAB „Infomedia“. Arijus veda seminarus ir mokymus skaitmeninės komunikacijos ir e-komercijos temomis, skaito pranešimus Best Internet konferencijose.
Registracija
