Skaitmeninė komunikacija

Skaitmeninė komunikacija Balandžio 6 d.

Apie

Skaitmeninės komunikacijos kursas – tai 8 savaičių vakarinių mokymų programa, kurioje savo patirtimi, kaip sukurti efektyvią skaitmeninės komunikacijos kampaniją, dalinasi rinkos profesionalai, kiekvieną dieną dirbantys būtent šioje srityje.

Atėjo toks metas, kai skirtis tarp skaitmeninio ir analoginio pasaulio baigia išnykti. Pradedant nuo kliento kūrybinės užduoties agentūrai, strategijos planavimo, kūrybinio proceso, baigiant rezultatų analize. Viskas žengia koja kojon su skaitmeninėm galimybėm.

Metas pamiršti technologinių terminų baimę ir perimti esminius skaitmeninės komunikacijos veikimo principus iš komunikacijos meistrų.

Kurso programa:
Prekės ženklas; Prekės ženklo analizė ir paruošimas kampanijai; Skaitmeninės komunikacijos strategijos ir veiksmų pasirinkimas pagal prekinio ženklo specifiką; Skaitmeninės komunikacijos inovacijos; Kūrybiniai sprendimai; Vartotojo sąsajos sprendimų pasirinkimas ir optimizavimas; Socialiniai tinklai – komunikacijos kanalai ir jų specifika, vartotojų elgesys, KPI, įsitraukimo dėsniai ir klientų aptarnavimas; Skaitmeninės komunikacijos logika; El. pašto marketingas; Galutinis skaitmeninės komunikacijos pristatymas. Daug praktinių užduočių ir jų peržiūra bei tobulinimas su dėstytojais.

Kurse bus atsakyta į visus klausimus, kuriuos jums realiame gyvenime galėtų užduoti klientas ar vadovas.
Kursas vyksta lietuvių kalba The Atomic Garden mokykloje arba online platformose.

Informacija

  • Pradžia
    Balandžio 6 d.
  • Trukmė
    2 mėnesiai, iš viso - 42 akademinės val.
  • Kaina
    EARLYBIRDS - 890€, LIKUS MĖNESIUI IKI KURSO - 980€ (+PVM ĮMONĖMS)
  • Tvarkaraštis
    Du - trys kartai per savaitę, nuo 18 val.
  • Vieta
  • Kalba
    Lietuvių

Dėstytojai

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy Vilnius

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Mantas Velykis
Vykdantysis kūrybos vadovas
Clinic 212

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Tomas Eidukevičius
Performance marketingo vadovas
Choco agency

Nuo 2018 m. Tomas dirba skaitmeninės rinkodaros srityje. Didžiąją dalį to laikotarpio jis praleido reklamos technologijų įmonėje Adform. Dėka to, Tomas turėjo galimybę įgyti globalios patirties dirbant su didžiausiais prekių ženklais, išsibarsčiusias pasaulyje ir išleisti kiek didesnį nei €5 000 000 reklamos biudžetą jų naudai. Dabar jis yra atsakingas už media dalį Choco Agency, kur visas gerąsias technines media gudrybes apjungiame su aktualiausiomis kūrybinėmis tendencijomis – apie tokį „Art & Science“ derinį daugiausiai ir kalbės savo paskaitose 🙂

Keli verti paminėjimo Tomo klientai – „BMW“, „Coca-Cola“, „Heineken“, „Honda“, „Vodafone“.

Registracija