Prekės ženklo vadovas

Prekės ženklo vadovas 2020-09-14

Apie

APIE.
Prekės ženklo vadovo kursai – tai 3 mėnesių trukmės vakariniai mokymai, kuriuose sužinosite viską nuo A iki Z apie prekės ženklo įvaizdžio formavimą, vystymą, komunikaciją, rinkodarą, suvoksite, kaip norite atrodyti ir kaip jus iš tiesų mato pirkėjas, suprasite kas veikia ir neveikia rinkoje, kur darote klaidas, kokius įrankius nepelnytai nuvertinate ar dar neatradote, išmoksite nuspėti vartotojų elgseną ir sudėliosite daug kitų taškų ant “i”. Prekės ženklo vadovas privalo gebėti numatyti tiek strateginius, tiek rinkos procesus, tiek nuspėti klientų ir vartotojų elgseną, tiek išmanyti komunikacijos ir dizaino visumą. Savo srities profesionalai yra pasiruošę tau perduoti savo sukauptą patirtį.

KAM.
Kursai skirti tiems, kurie norėtų plačiau suvokti prekės ženklo vaidmenį ir svarbą rinkoje, visapusiškai pažinti savo vystomą prekės ženklą, tiems, kurie nori jaustis labiau pasitikinčiais rinkodaros specialistais, tiems, kurie ieško savo “arkliuko” rinkodaroje, taip pat marketingo savamoksliams žinių vientisumui.

PROGRAMA.
Kursų programa apima šias temas:
.prekės ženklas ir jo individualumas
.prekės ženklo komunikacija
.strateginis identiteto kūrimas
.segmentavimas ir pozicionavimas
.marketingas
.reklama ir jos strategija
.kūrybinės idėjos generavimas
.influencingas
.komunikacija socialiniuose tinkluose
.email marketingas
.produktų kūrimas ir platinimas
.prekybininko prekės ženklas
.mažmeninė prekyba ir pirkėjo patirtis
.”btl” komunikacija
.reklamos kampanijos efektyvumo vertinimas

NAUDA.
.profesinis pasitikėjimas
.daug naujų žinių, metodų ir įžvalgų
.asmeniniai kontaktai su dėstytojais-reklamos rinkos profesionalais
.naudingos pažintys su grupiokais ateities projektams
.diplomas
.nuolaida kitiems The Atomic Garden Vilnius mokymams

Kurso vadovė Dominyka Jonušienė išsamiau apie kursą.

Informacija

  • Pradžia
    2020-09-14
  • Trukmė
    13 savaičių
  • Kaina
    1575€ (+PVM ĮMONĖMS)
  • Tvarkaraštis
    Tris kartus per savaitę nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 18:00 - 21:00
  • Vieta
  • Kalba
    Lietuvių

Dėstytojai

Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė
TELE2

8 metai patirties didžiosiose kūrybinėse agentūrose (nuo jaunesniosios projektų vadovės iki klientų aptarnavimo vadovės), dar 8 – kliento pusėje (nuo soliariumų studijos vadybininkės iki didžiausios telekomunikacijų bendrovės prekinio ženklo vadovės).

Dominyka atsakinga už vieną didžiausių rinkodaros biudžetų Lietuvoje. Bendradarbiaudama su stipriausiomis kūrybos, mediaplanavimo, tradicinės ir skaitmeninės reklamos agentūromis ji jau įgyvendino daugiau 50 ATL, 25 skaitmeninės komunikacijos, 10 BTL kampanijų.

Andrius Bagdzevičius
Rinkodaros projektų vadovas
Švyturys – Utenos alus

Andrius jau aštuonerius metus dirba skirtingose rinkodaros srities pozicijose didžiausioje alaus gamybos įmonėje Lietuvoje. Kelerius metus vadovaudamas „Švyturio“ ir „Raudonų plytų“ prekės ženklams, jis išsiugdė didžiulę meilę alui.

Prikaupęs patirties konkurencingoje ir komplikuotoje alaus gamybos pramonėje, Reklamos mokykloje „TAG Vilnius“ Andrius dalijasi prekės ženklų pozicionavimo, diferncijavimo ir inovacijų srities žiniomis.

Tomas Burovas
Generalinis direktorius
Cgates

Tomas šiuo metu vadovauja antrai pagal dydį telekomunikacijų bendrovei Lietuvoje – „Cgates“.

Jis dirba tarptautinio verslo srityje jau daugiau nei 20 metų ir yra nemažai patyręs kuriant įmonių pardavimų ir prekės ženklų strategijas, bendradarbiaujant su agentūromis ir valdant prekinius ženklus.

Tomo patirtyje sutelpa B2C, B2B bei darbas daugiatėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Taip pat – įžvalgumas, strateginis mąstymas, projektų valdymas, skirtingų medijų išmanymas, komandinis darbas, lyderystė ir, žinoma, kūrybiškumas.

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy Vilnius

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Domantas Gailius
CBDO
Inspired UM

Domantas – ypač patyręs komunikacijos strategijų, segmentavimo, skaitmeninės ir konvencinės medijos specialistas.

Nuo pat karjeros pradžios jis domėjosi viskuo ir užaugo iki socialinių mokslų praktiku bei istorijų pasakotoju.

Domanto aistra – sugerti lyderiaujančias rinkodaros idėjas ir derinant jas su vaizduote atrasti komunikacijos strategijas, generuojančias tikrą verslo augimą didiesiems Baltijos šalių prekiniams ženklams.

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
Bechtle & Milzarajs

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su „TAG Vilnius studentais.

Laura Aleksandravičė
Įkūrėja
Influenceriai.lt

Laura Aleksandravičė – specializuotos influencerių marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja. Dirbdama „Adidas“ ir „Reebok“ prekės ženklų marketingo vadove Lietuvai, ji sukūrė apdovanojimus pelniusias influencerių marketingo kampanijas, o dabar dalijasi praktine patirtimi, paremta pasauline praktika su vietiniais ir tarptautiniais prekės ženklais Baltijos šalyse.

„Influenceriai.lt“ – tai specializuota agentūra, kurianti influencerių marketingo strategijas ir įgyvendinanti autentiškas, įtraukiančias ir rezultatyvias kampanijas, kurios leidžia prekės ženklams pasiekti tikslinius vartotojus per platų influencerių tinklą visose Baltijos šalyse.

Matas Pocius
Elektroninės rinkodaros skyriaus vadovas
NFQ

Mato darbų sąraše – daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių.

To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.

„The Atomic Garden Vilnius“ Matas dalijasi savo patirtimi su Skaitmeninės komunikacijos kurso studentais.

Jonas Paulauskas
Partneris
G-learning

Savo karjerą reklamos pasaulyje Jonas pradėjo kaip projektų vadovas agentūroje „McCann Vilnius“. Jis buvo atsakingas už pagrindines „Nestlé“ prekinių ženklų reklamos kampanijas. Po kelerių sėkmingos kooperacijos metų, prisijungė prie „Nestlé Baltics“ komandos, ten kurį laiką rūpinosi grupės prekiniais ženklais, o vėliau tęsė karjerą pardavimų skyriuje.

Per 20 metų, praleistų „Nestlé“, Jonas įgijo daug patirties organizuojant pardavimo procesus, atrandant naujų vartotojų elgsenos įžvalgų ir nuolat auginant prekinių ženklų vertę.

„The Atomic Garden Vilnius“ Jonas dalijasi praktine patirtimi, kaip prekės ženklus įgalinti gerinant pirkėjų patirtis.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Aurelija Pocienė
Pardavimų ir rinkodaros vadovė
Melt Water

Aurelija – ypač patyrusi prekinių ženklų vadovė, rinkodaros srityje dirbanti jau daugiau nei 12 metų. Beveik šešerius metus ji dirbo viename didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų.

„The Atomic Garden Vilnius“ Prekės ženklo vadovo kurse Aurelija dalijasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie tai, kaip prekybininkams sekasi susidoroti su iššūkiais, kylančiais populiarinant nuosavus prekinius ženklus. Gali būti pasirinkta daugybė skirtingų strategijų, bet juk galiausiai viską sprendžia vartotojai.

Registracija