Reklama gali daryti pasaulį geresniu. Tą įrodėme dar šį pavasarį Creative Brief Contest: Coronavirus edition metu. 

Pamatę prie Seimo #ašbalsuosiu, supratome, kad dabar yra pats metas, kai reikia įjungti kūrybinius variklius. Taip, balsuosime, bet ar galime paskatinti balsuoti ir kitus? O ypač, Lietuvos jaunimą? Deja, jis vis dar yra pasyviausia visuomenės grupė rinkimuose. O tai sufleruoja, kad dažnai rinkimai neatspindi daugumos. 

Tad ir vėl jungiame kūrybingo šalies jaunimo ir geriausių reklamos profesionalų jėgas vardan kilnaus tikslo. Norime išspręsti šį dešimtmečius trunkantį rebusą ir sukurti reklamą, kuri, iš tiesų, padarytų pokytį ir atvestų didžiąją jaunimo dalį iki balsadėžės, paskatintų atsakingai kurti Lietuvos ateitį patiems. Gal net taptume pirmąja šalimi, turinčia aktyviausią visuomenę?

#theSeimasedition #youbettervote #election  

Informacija

  • Kada?
    Rugsėjo 15 - 18 d.
  • Kur?
    The Atomic Garden Vilnius
  • Kiek?
    Tavo laikas
  • Kodėl?
    Nes tavo idėja gali pakeisti esamą situaciją
  • Prizas?
    Kartu įgyvendinsime geriausią įdėją!
  • Kada registruotis?
    Iki Rugsėjo 14 d. 21 val.

Programa

Programa

Mentoriai

Mantas Velykis
Vykdantysis kūrybos vadovas
Clinic 212

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Marius Lukošius
Kūrybos vadovas
Not Perfect Vilnius

Per beveik 20 metų, praleistų reklamos versle, Mariui teko dirbti beveik su visais didžiausiais Lietuvoje prekiniais ženklais ir laimėti daugybę apdovanojimų vietiniuose bei tarptautiniuose reklamos festivaliuose (įskaitant ir „Kanų liūtus“!).

Aistė Jūrė
Kūrybos vadovė
NEW!

Aistė – tekstų ir idėjų kūrėja kūrybinėje reklamos agentūroje New! dirbanti nuo pat jos įsikūrimo.

Ne kartą lipusi ant scenos atsiimti tarptautinių ir vietinių apdovanojimų (Epica, PIAF, Adrenalinas, LOGIN, Password) už kūrybiškiausias reklamas, Aistė taip pat atstovavo Lietuvai jaunųjų reklamos kūrėjų konkurse „Young Lions“ Kanuose.

Be tekstų, skirtų reklamai, Aistė eksperimentuoja su mėgstamiausiu literatūriniu žanru – miniatiūromis, kurių keletas vokiečių kalba pasirodė jaunųjų Lietuvos autorių antologijoje. Ji taip pat rašo vienu geriausių pripažintą tinklaraštį apie dizainą vaikams „Ū ilgoji“.

Giedrė Šileikytė
Kūrybos vadovė ir strategė
Autoriai

„Autorių“ įkūrėja, vadovė, idėjų strategė. Vertina tarpdiscipliniškumą ir eksperimentus. Apjungusi filosofijos, Executive MBA bei šiuolaikinio meno kuratorystės studijų žinias, Giedrė daugiau nei dešimtmetį kuria prekės ženklų strategijas ir komunikacijos kampanijas. Ji nuolat ieško pusiausvyros tarp verslo tikslų ir reklamos prasmės. Prieš 9 metus Giedrės suburti „Autoriai“ ne pirmus metus įvertinami tiek tarptautiniais, tiek vietos apdovanojimais. Šiemet „Autoriai“ pripažinti geriausia Lietuvos agentūra Baltijos komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“.

Tomas Nemura
Generalinis direktorius
Choco Agency

Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“ – vienoje pagrindinių Lietuvos digital agentūrų.

Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis.

Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų.

Komisija

Rimantas Stanevičius
Reklamos kūrėjas, kūrybos vadovas, dėstytojas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Ignas Kozlovas
Kūrybos vadovas / Partneris
FOLK

Prekės ženklo kūrimo agentūros FOLK partneris ir kūrybos vadovas. 18 metų kaupė patirtį agentūrose kaip BBDO, TBWA, McCann ir Ogilvy. FOLK – tai asmeninės ambicijos projektas, kuris per pastaruosius metus tarptautiniuose festivaliuose buvo apdovanotas net 12 kartų, o projektai plačiai pasklido tarptautinėje žiniasklaidoje, kaip Monocle, Dezeen, It’s Nice That, Lurzer’s Archive.

Gediminas Užkuraitis
Partneris
Synthesis Consulting Group

Kūrybininkas su verslo srities išmanymu ar strategas su kūrybiškumo gyslele? Gediminui pavyko pažaboti ir suderinti abi sritis:

Iš pradžių dirbęs klasikinėse agentūrose, startuoliuose ir konsultavęs prekės ženklų strategijų srityje, pasiekė pripažinimo reklamos rinkoje ir net buvo apdovanotas „Golden Euro EFFIE“.

Gediminas – „Stockholm School of Economics in Riga“ ir „The Atomic Garden Vilnius“ absolventas, šiuo metu Synthesis Consulting Group prekės ženklų strategas bei partneris.

 

Darius Budzinauskas
Verslo plėtros vadovas
OPEN Initiative
Eglė Šlipaitytė
Kūrybos vadovė / partnerė
Children

Registracija

Organizatoriai

Partneriai

logo